Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ انبارکی عنوان کرد: درمانگاه کوثر خورموج به عنوان اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته بسیج به بهره داری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،سرهنگ پاسدار سهراب انبارکی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح سه شنبه (۲۳ مهر) در بازدید از درمانگاه کوثر خورموج اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و ۱۵۲ متر مربع و در دو طبقه احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: این درمانگاه شامل داروخانه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، پانسیون، ترزیقات،مطب متخصص و غیره است.

 

وی با تاکید بر اینکه تلاش داریم جهت تکمیل کادر درمانی درمانگاه از نیروهای همین شهرستان استفاده کنیم، ادامه داد: در این درمانگاه برای هزینه درمان ۵۰درصد تخفیف داده می شود.

 

سرهنگ انبارکی عنوان کرد: درمانگاه کوثر خورموج به عنوان اولین درمانگاه بسیج استان بوشهر با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته بسیج به بهره داری می رسد.

 

عبدالله نادری، فرماندار دشتی از تلاش و پیگیری‌های مجموعه سپاه قدردانی کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر این پروژه مشکل برق دارد ضرورت دارد اداره برق در اسرع وقت این مشکل برطرف کند.

 

فرماندار دشتی افزود: مشکل اعتبار برق این پروژه برطرف می شود و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قرار است این درمانگاه در هفته بسیج به بهره برداری برسد انتظار داریم در روند اجرای این پروژه تسریع شود.

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه شیراز موکب اربعین مسجد شهرستان دشتی برنامه های هفته بسیج هفته بسیج درمانگاه استان بوشهر بهره برداری خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از بهره‌برداری شش پروژه بزرگ عمرانی ورزشی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد علی پهناور ظهر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در تشریح پروژه‌های ورزشی بهره‌برداری شده در سطح استان اردبیل، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها، پروژه زمین چمن مصنوعی و پیست دو و میدانی شهرستان خلخال بود، که از سال ۱۳۸۰ شروع و در دولت سیزدهم با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال به همت مسئولین امر بعد از ۲۲ سال به بهره برداری رسید.

وی افزود: تالار وزنه برداری استان اردبیل یکی دیگر از پروژه‌هایی است که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود و در هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان با حضور معاون اول رئیس جمهور و معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۶ پروژه ورزشی به بهره برداری رسید، بیان کرد: زمین مینی فوتبال روستای بفراجرد در هفته دولت سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و طی یکسال با مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در هفته دولت سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گرفت.

پهناور تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه سالن چند منظوره روستای ای نی شهرستان گرمی از سال ۱۳۹۱ با زیر بنای ۱۱۷۷ متر مربع ابعاد مفید سالن بازی ۲۵*۴۲ شروع شده بود و همچنین این مجموعه دارای سالن فوقانی ویژه رشته رزمی و سکوی تماشاگران با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت اسکان ایران زیر نظر بنیاد مستضعفان با پیگیری مسؤلین امر عملیات اجرایی آن به اتمام و به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و ماده ۲۷ یکی از راه‌های توسعه زیرساخت‌ها است گفت: زمین چمن مینی فوتبال مجموعه ورزشی شهدا شهرستان پارس آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به متراژ ۱۵۰۰ متر مربع است که زمین چمن، فنس دور میدان، نورافکن و کانکس رختکن آن نیز از سوی سرمایه گذار هزینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: استخر سبلان مشگین شهر که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده بود با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و افزودن ۵۰۰ متر به فضای استخر در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح و مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

کد خبر 739736

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته
  • برندگان روز پانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در بوشهر اعلام شد
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد
  • برندگان روز سیزدهم پویش زندگی با آیه‌ها اعلام شد