Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت دختران نوجوان اهوازی۲۰۰۰ بسته هدیه برای دختران نوجوان عراقی میزبان زوار اربعین حسینی تهیه و توزیع شد. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، هم زمان با سفرزیارتی اربعین ، پویش آماده سازی 1000 بسته هدیه به دختران نوجوان عراقی به همت باشگاه ترنج آغاز گردید که با استقبال چشم گیر دختران اهوازی و خانواده های آنان این تعداد به 2000 بسته افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع این پویش از اول مهر با آغاز طرح پاییزه باشگاه ترنج و هدف آن تهیه هدیه به دست دختران نوجوان ایرانی به نشانه دوستی و ادای احترام به نوجوانان عراقی وخادمین امام حسین علیه السلام بود.

اربعین از وقایع مهم آخرالزمانی و الگوی نظام آینده جهان استاربعین آیه الهی و زبان سخن خدا با انسان‌هاستسبک زندگی اربعینی| خصلتی که برترین خوبان عالم در راه آن کوشیدند

بسته های هدیه شامل گیر سر و تعدادی شکلات و نوشته ای کوتاه به نشانه دوستی و محبت بود که دختران ترنج باحضور پرشور مادران بعد از اوقات مدرسه به آماده سازی آنها پرداختند.
بسته های هدیه آماده و جهت توزیع در اختیار زائرینی که قصد عزیمت به سفر معنوی اربعین داشتند قرار گرفت.

به گزارش تسنیم،  باشگاه ترنج؛ باشگاه فرامدرسه ای بابرنامه های فرهنگی تربیتی ویژه دختران نوجوان اهوازی ست که ازسال 95 شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی آماده گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۶۵۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان حوزه قضایی شهرستان دزفول اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان و به همت خیرین شهرستان تهیه و در ۴ مرحله به خانواده‌های هدف اهدا شدند.

آقای آماده هدف از این اقدام را رفع نیاز‌های معیشتی خانواده زندانیان عنوان و از همکاری خیران این شهرستان در کمک به انجمن یادشده قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد