Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علی علایی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی مراسم شهرستان پارس‌آباد افزود: این همایش همزمان با اربعین حسینی راس ساعت ۱۰ صبح از میدان سپاه آغاز خواهد شد

وی اظهار داشت: مردم عاشق اباعبدالله‌الحسین (ع) شهرستان پارس‌آباد در هشتم محرم حماسه‌ای بی‌بدیل آفریدند و تصاویر این حماسه و عزاداری‌ها در کنار شهرهای بزرگ کشور از شبکه‌های سراسری به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچین انتخاب شهرستان پارس‌آباد به عنوان موکب‌گردان در شهر کربلا و تل زینبیه را توفیق دیگر و نشانه توجه ویژه سیدالشهدا به مردم فهیم حسینی منطقه پارس آباد دانست.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارس آباد مغان هیأت عزاداری اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم انقلابی غرب استان تهران در حمایت از حماسه آفرینی سپاه پاسداران

ایسنا/تهران مردم شهرستان‌های غرب و جنوب غرب استان تهران برای حمایت از اجرای عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خیابان‌ها و میادین اصلی شهرستان‌های خود اجتماع برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین کشور خاورمیانه است که تمام توانش را برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت مردم خود به کار گرفته است. پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت ۷ نفر از مستشاران نظامی ایرانی در این حمله، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای عملیات موشکی و انهدام پایگاه نظامی و مقر اطلاعاتی این رژیم کودک کش پاسخ کوبنده‌ای به جنایات وحشیانه اسرائیل داد.

به همین مناسبت مردم شهرستان های غرب و جنوب غرب استان تهران در حمایت از این اقدام غرور آفرین در میادین، خیابان ها، مصلی‌ها و گلزارهای شهدا شهرستان خود اجتماعات عظیمی برگزار کردند تا با سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی این پیروزی بزرگ را جشن بگیرند.

من هم به سوی محل‌های مشخص شده برای برگزاری اجتماعات رفتم تا بتوانم با چند نفر از مردم حاضر در تجمع مصاحبه کنم. جمعیت کم نظیری در اجتماعات حضور پیدا کرده بودند تا صدای این افتخارآفرینی را به گوش ابر قدرت های جهان برسانند. 

دختری را در میان جمعیت با پرچم فلسطین دیدم که با صدای بلند الله اکبر می‌گفت به سراغش رفتم تا کمی با او صحبت کنم با خوشحالی گفت: همه ما در این اجتماعات شرکت می‌کنیم که به اسرائیل کودک کش نشان دهیم تا لحظه آخر نابودی اش ایستاده ایم. خوشحالم که توانستیم اقتدارمان را به دنیا ثابت کنیم زیرا لذت بخش تر از به رخ کشیدن اقتدار یک کشور وجود ندارد.

کمی آن طرف تر دختری به نام معصومه در کنار دوستانش مشغول عکاسی از انبوه جمعیتی بود که در اجتماع حاضر شده بودند به سراغش رفتم و از لذت ثبت این لحظات پرسیدم او با اشتیاق گفت: فکر نمی‌کنم از این لحظات، لحظات لذت بخش تری وجود داشته باشد زیرا دیدن شادی مردم بسیار زیباست و باید این صحنه‌ها توسط من ثبت می‌شد تا با نگاه به آنها غروری عجیب همه وجودم را فرا بگیرد. هیچ کشوری به اندازه ایران در منطقه غرب آسیا قدرتمند نیست و این یعنی اوج اقتدار برای ما.

فاطمه که به نظر می‌رسید بسیار از این اتفاق مبارک خوشحال است با من از اینکه شب تا صبح از ذوق خوابش نبرده است صحبت کرد و ادامه داد: امروز در این اجتماع و با حضور مردم اقتدارمان را جشن خواهیم گرفت و به دنیا و رژیم غاصب اسرائیل نشان خواهیم داد که این انتقام خون شهدای ما است و ما منتقم خون آنها هستیم. آمده‌ایم به آنها بگوییم که رهبر ما فرمودند شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید اما مثل این که شما برای نابودی عجله دارید. وعده سیدعلی حق است و این نابودی تحقق پیدا خواهد کرد.

در میان جمعیت به دنبال سوژه هایی برای مصاحبه گشتم که ناگهان چشمانم به خانواده‌ای سه نفره افتاد. فرزندشان لباس نظامی داشت و پرچم ایران کوچکی را با دستانش تکان می‌داد. بله حتی فرزندان ما نیز از این اقتدار خشنودند و بخاطرش لباس نظامی بر تن می‌کنند زیرا قهرمانانشان نظامیان غیور این خاک هستند.

موقع برگشت به خانه تمام فکرم مشغول مردانی بود که با لباس سبز نظامی برای حفظ این آب و خاک از جانشان گذشتند تا ایران برای تک تک فرزندانش تا ابد آزاد و آباد بماند. با تمام وجودم جمله امنیت اتفاقی نیست را لمس کردم و خدا را بابت اعطای این آرامش به کشورم شاکر بودم.

ایرانی که در زمان ۸ سال دفاع مقدس حتی سیم خاردار نداشت حالا مجهز به موشک بالستیک است. موشکی که به فاصله چند دقیقه بدون شناسایی شدن خود را به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی رساند و اهدافش را بمباران کرد. تمام این اقتدار را مدیون نظامیان غیوری هستیم که در لباس رزم برای وطن شان حماسه آفرینی کرده و پایه‌های نظامی این کشور را قدرت بخشیدند تا ما به خاطر حفظ امنیت کشورمان ایران دست به دامان بیگانگان نشویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • اجتماع مردم انقلابی غرب استان تهران در حمایت از حماسه آفرینی سپاه پاسداران
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • تجمع مردم پارس‌آباد در حمایت از حمله سپاه پاسداران به اسراییل
  • تجمع مردم بام و صفی‌آباد در حمایت از سپاه پاسداران برگزار شد
  • اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور