Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرواز‌ها به مقصد عراق، در ایام منتهی به اربعین، نسبت به سال گذشته، 76 درصد افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل فرودگاه امام خمینی گفت: در ایام منتهی به اربعین، پرواز‌ها به مقصد عراق، نسبت به سال گذشته، افزایش 76 درصدی داشته است.
آقای علی رستمی افزود: در زمان حاضر روزانه بیش از پانزده هزار زائر از طریق فرودگاه امام به نجف سفر می‌کنند و پیش بینی می‌شود این سفر‌ها در دو روز آینده، به میزان حداکثری برسد و تعداد زائرانی که از تهران راهی نجف می‌شوند نیز به بیست هزار نفر در روز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ایام منتهی به اربعین تاکنون، در 400 پرواز به نجف، هفتاد هزار زائر جابجا شده اند و برنامه ریزی‌های لازم برای 1350 پرواز، برای جابجایی حدود 160 هزار زائر انجام شده است.
آقای رستمی با اشاره به کاهش تاخیر در پرواز‌های عتبات تصریح کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته، تاخیر پرواز‌ها کاهش 9 درصدی داشته است و همه پیش بینی‌های لازم از جمله پرواز‌های جایگزین برای جلوگیری از معطلی زائران انجام شده است.
وی اضافه کرد: در فرودگاه امام خمینی همچنین برای رفاه حال زائران درب‌های خروجی خاصی در نظر گرفته شده تا روادید آن‌ها در کوتاهترین زمان، رویت و به تایید برسد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش سفر هوایی زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران اظهار کرد: از تمام کسانی که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خادمی کردند، به ویژه استاندار و معاونان ایشان و شهردار مشهد، تشکر و قدردانی می‌کنم که در این رویداد بزرگ ما را همراهی کردند تا بتوانیم از سال‌های گذشته بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی داشته باشیم.

فرماندار مشهد گفت: این افتخاری بزرگ برای ما بود که خادمی زائران را داشته باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، افزود: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری ادامه داد: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجربیات بهتری کسب کردیم. قبل از این‌ها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

کد خبر 6082123

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت