Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:26:05 GMT

تیم ملی عربستان مقابل فلسطین متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۵۹۶

تیم ملی عربستان مقابل فلسطین متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در گروه چهارم تیم های عربستان و فلسطین در رام الله به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

حضور عربستان در فلسطین در روزهای گذشته سر و صدای زیادی در کشورهای مسلمان به پا کرده بود و گروه های مختلف از این اقدام عربستان انتقاد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این گروه ازبکستان امروز موفق شد سنگاپور را ۳ بر یک شکست بدهد.

عربستان با این تساوی ۵ امتیازی شد تا بعد از ازبکستان که ۶ امتیازی است، در رده دوم جدول قرار بگیرد.

کد خبر 4747903

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فلسطین تیم ملی فوتبال عربستان تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج مارک ویلموتس کشتی آزاد کشتی فرنگی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، پس از گذشت ٩ سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره‌ گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان ، سرکنسول کشورمان و مسئولان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.

به گزارش ایسنا، علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در ریاض طی اظهاراتی با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفرهای زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست.

سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی برای تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش های مستمر نهادهای ذیربط این امر میسر گردید و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی‌ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان پادشاهی عربستان سعودی از جمله وزارت‌خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوطه تشکر کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898237

دیگر خبرها

  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • ورود اولین گروه عمره گزار ایرانی به مدینه | عکس
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج