Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:40:05 GMT

ارائه خدمات رایگان پزشکی قانونی به زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۶۲۹

ارائه خدمات رایگان پزشکی قانونی به زائران اربعین

دکتر علیرضا علیزاده مهاجر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پذیرش رایگان مراجعه کنندگان در راستای تکریم زائران حسینی و نیز سهولت و تسریع در روند خدمات رسانی به آنها است.

وی افزود: از ۱۷ شهریور تا ۲۲ مهر تعداد ۳۲ نفر از زائران عتبات عالیات  جان خود را در استان ایلام از دست دادند که از این تعداد ۲۷ نفر در اثر حوادث ترافیکی فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 علیزاده مهاجر یادآور شد: در این بازه زمانی حدود ۷۰ نفر برای معاینات تصادف به مراکز معاینه پزشکی قانونی مراجعه کردند و پرونده تشکیل شده برای آنها در دست اقدام است.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از مرز بین المللی مهران در راستای تسهیل ارائه خدمات پزشکی قانونی به زائران گفت: امسال برای اولین بار اداره پزشکی قانونی در شهر مهران در محل شورای شهر راه اندازی و همکاران کارگروه مدیریت بحران در مهران مستقر شدند. 

وی اضافه کرد: هرچند این مرکز هنوز به طور رسمی افتتاح نشده اما با توجه به حجم تردد زائران از مرز مهران فعالیت شبانه روزی خود را آغاز کرده است.

علیزاده مهاجر افزود: مرکز پزشکی قانونی شهرستان مهران با سه نفر نیرو و پزشک مستقر در مرکز بعد از اربعین و فروکش کردن حجم تردد زائران به طور رسمی افتتاح می شود.

۷۱۷۲/۶۰۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مرز مهران سازمان پزشکی قانونی کشور اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران

به گزارش خبرنگار مهر، سیدزاهدین چشمه خاور عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، شاهد حضور پرشور زائران و مسافران از مرز مهران بودیم، به طوری که بیش از ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر از این مرز تردد کردند.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه تردد در مقایسه با سال‌های گذشته، افزود: از این تعداد، ۶ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۱۹۵ نفر ایرانی و یک میلیون و ۶۱ هزار و ۸۱۱ نفر خارجی بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام افزود: مرز مهران به دلیل نزدیکی به عتبات عالیات در عراق، به عنوان مهم‌ترین و پرتردد ترین مرز زمینی برای تردد زائران ایرانی شناخته می‌شود. همچنین از این مرز برای تبادلات تجاری بین ایران و عراق نیز استفاده می‌شود.

کد خبر 6077039

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد / تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • ساخت یک ایستگاه آتش نشانی جدید در تهران | آتش نشانی ۳۰ خدمت رایگان به شهروندان ارائه می دهد
  • داروخانه یک ساختار بین‌المللی و قانونی برای ارایه خدمات سلامت است
  • زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران