Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز وارد هفته پنجم شد و رقابت های حساس و جذابی برگزار شد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در این هفته در بجنورد به مصاف تیم متمول اترک این شهر رفت.

اترک بجنورد با حضور سرمربی صاحب نامی مانند فیروز کریمی و بازیکنان لیگ برتری مانند اسماعیل فرهادی که سابقه بازی در ذوب آهن اصفهان را دارد برای پایان ناکامی در این هفته به دنبال پیروزی بود اما با شروع بازی برخلاف پیش بینی ها؛ این تیم شهرداری همدان بود که بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت و مالک توپ و میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نیمه شهرداریچی ها بارها موقعیت های خطرناکی را خلق کردند که با بی دقتی مهاجمان این تیم؛ به گل تبدیل نشد تا اینکه نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم این تیم فوتبال شهرداری همدان بود که تا آستانه باز کردن دروازه اترک رفت اما موقعیت تک به تک هم تبدیل به گل نشد.

هرچه به پایان بازی نزدیک تر شدیم تیم اترک بجنورد بازی را در دست گرفت و رسول مقصودی دروازه‌بان شهرداری همدان چند موقعیت خوب را از این تیم گرفت و در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم فوتبال شهرداری همدان با ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست در حال حاضر ۸ امتیازی است.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته ششم در همدان میزبان شهرداری فومن خواهد بود.

کد خبر 4747870

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور فوتبال اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور