Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون مصوبه و نظارت مجلس شورای اسلامی سهمیه بندی بنزین قابل قبول نیست.

به گزارش قدس آنلاین، حسین مقصودی نماینده مردم  سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شواری اسلامی در خصوص سهمیه ۲۰ لیتری بنزین برای خودروهای سواری، گفت: بدون مصوبه و نظارت مجلس شورای اسلامی سهمیه بندی بنزین قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر دولت با برخی از اقدامات قصد دارد از قاچاق سوخت و برخی رانت‌ها جلوگیری کند ، اما به یکباره نمی‌تواند  تصمیم گیری کند، ادامه داد: وزیر کشور، وزیر نفت و سایر مسئولین تذکر می‌دهم بسیاری از  سه میلیون زائری که در ایام اربعین حسینی(ع) با وسیله نقلیه شخصی به سمت مرزها حرکت می‌کنند با سهمیه بندی صورت گرفته شده دچار مشکلاتی شده‌اند. عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از مردم در خصوص سهمیه بندی بنزین بر مبنای ۲۰ لیتر نگران هستند،عنوان کرد: در خواست دارم در مناطقی که مسیر عبور و مرور زائران در ایام اربعین است سهمیه بندی ۲۰ لیتری بنزین متوقف و بعد از این ایام در مورد آن تصمیم گیری شود. منبع: خانه ملت

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بنزین سهمیه بندی بنزین اربعین حسینی حسین مقصودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز ۲۱ اردیبشهت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان