Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:50:10 GMT

شرکت رهیاب رایانه گستر گواهینامه اشتهار دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۶۸۶

شرکت رهیاب رایانه گستر گواهینامه اشتهار دریافت کرد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت رهیاب رایانه گستر، مراسم اختتامیه نخستین دوره «جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین» در روز چهارشنبه هفدهم مهرماه ۹۸ با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اتاق بازرگانی تهران در محل سالن همایش‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، بر اساس داوری و ارزیابی انجام­ شده از شرکت­های برتر قدردانی شد و شرکت دانش‌بنیان «رهیاب رایانه گستر» به‌واسطه طراحی و توسعه محصولات نرم­ افزاری اثرگذار و کیفی در حوزه لجستیک کشور، به‌عنوان یکی از شرکت­های برتر، در «جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین» موفق به اخذ گواهینامه اشتهار گردید. همچنین، هیئت ارزیابی جایزه، محصول «چابک» (کنسول) این شرکت را که به‌منظور مدیریت عملیات کانتینری استفاده می ­شود، به‌منظور ارائه در بخش «تجارب موفق» همایش انتخاب کردند و نماینده این شرکت، توضیحات مشروحی در رابطه با این محصول در این بخش برای حاضرین ارائه نمود.

لازم به ذکر است که «جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین» توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌عنوان یکی از قطب­ های علمی و دانشی لجستیک و زنجیره تأمین در کشور و در تعامل و بهره ­گیری از صاحب‌نظران و نهادهای ذی­ربط طراحی گردیده است. هدف اصلی و کلان طراحی این جایزه، تشویق و هدایت واحدهای صنعتی و خدماتی کشور در جهت حرکت در مسیر تعالی فعالیت­ های لجستیکی و زنجیره تأمین و تشویق فعالین صنعت لجستیک به افزایش بهره ­وری، بهبود کیفیت ارائه خدمات و بهینه ­سازی سیستم­ های لجستیک و زنجیره تأمین است.

درباره شرکت رهیاب رایانه گستر

شرکت دانش بنیان «رهیاب رایانه گستر» یکی از شرکت ­های عضو هلدینگ تایدواتر خاورمیانه است که ۲۱ سال سابقه موفق فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور دارد. یکی از محورهای اصلی فعالیت این شرکت که به‌نوعی قابلیت محوری آن محسوب می­ گردد، ارائه محصولات و خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه خدمات دریایی، حمل‌ونقل کالا، حمل‌ونقل چندوجهی و بندر هوشمند است. بر اساس این هدف، شرکت رهیاب رایانه گستر به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده سامانه­ های تولید داخل متناسب با کسب‌وکار بندری، در طی این ۲۱ سال، مجموعه کاملی از سامانه‌های کاربردی را برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک در حوزه حمل و نقل دریایی تولید نموده است.

همچنین، این شرکت از سال ۱۳۸۴ به‌عنوان برنده اول مزایده شرکت همراه اول، فعالیت خود را به‌عنوان اپراتور اول خدمات پیام کوتاه در کشور با سر شماره ۱۰۰۰ آغاز نموده و هم­ اکنون، به‌عنوان اپراتوری پیشرو در ارائه این خدمات در سطح کشور مطرح است. این شرکت به‌واسطه تعامل با بانک­ها و نهادهای اقتصادی محصولاتی را نیز در حوزه خدمات بانکی تولید نموده است. موبایل بانک، وصول مطالبات، مغایرت گیری، و سامانه اقساط فروشگاهی ازجمله این محصولات هستند.

کد خبر 4747719

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین همراه اول اپراتور موبایل گروه خودروسازی سایپا ایران کیش قیمت دلار اپلیکیشن موبایل بانک تجارت دوربین مدار بسته بانک مرکزی ایران صنعت خودروسازی جاذبه گردشگری استخدام سرمایه گذاری بانک ملی قیمت یورو دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش

علیرضا رهایی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور وظیفه دارد از ظرفیت بزرگ علمی و تحقیقاتی خود برای حل مشکلات کلان صنعت کشور استفاده کند.

وی افزود: این دانشگاه با همکاری ۱۸ دانشکده، ۱۴ پژوهشکده و ۴ پردیس خود در بندر عباس، ماهشهر، گرمسار و کیش انجام چهار برنامه کلان مطالعاتی و تحقیقاتی را در اولویت کار خود قرار داده است و در راستای این برنامه‌ها ارتباطاتی گسترده با ارگان‌های مرتبط برقرار شده پروژه‌های علمی بزرگی طراحی شده که مقدمات اجرایی این پروژه‌ها نیز فراهم شده است، همچنین پژوهشکده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر که مأموریت انجام طرح‌های کلان را دارند مجدداً فعال شده و مشغول حل مشکلات و نیازهای مهم کشور هستند.

سرپرست دانشگاه امیرکبیر با اشاره به پروژه ابر رایانه سیمرغ گفت: سیمرغ بزرگ‌ترین ابر رایانه موجود در کشور است و الان به دلیل امکاناتی که دارد و روندی که برای توسعه این ابر رایانه طراحی شده بسیاری از ارگان‌های مختلف کشور در حال استفاده از این ابر رایانه هستند. آخرین استفاده از این ابر رایانه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفت که این سازمان برای ذخیره حجم زیاد اطلاعات تصویری که در مسیرهای مواصلاتی کشور دارد با دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از ابر رایانه سیمرغ قرارداد منقعد کرد و در حال حاضر سازمان راهداری در حال استفاده از این ابر رایانه است.

رهایی ادامه داد: دانشگاه امیر کبیر در این زمینه امکانات مناسبی را تخصیص داده است اما به طور کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پشتیبانی لازم را انجام می‌دهند و همچنین پیش بینی شده است که از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری اعتبار جدیدی به مقدار ۲۰ میلیارد تومان برای این ابر رایانه تخصیص پیدا کند که بتوانیم با افزایش ظرفیت پردازش، موقعیت و جایگاه این ابر رایانه را در سطح دنیا حفظ کنیم.

کد خبر 6075840

دیگر خبرها

  • دریافت مالیات باید عادلانه باشد
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • سن دریافت گواهینامه در سال 1403 تغییر کرد