Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوبیت سه ستاره ترک شاغل در سری آ به پایین تر حد ممکن رسیده است؛ باشگاه های یوونتوس، میلان و رم فعلا ترجیح داده اند که سکوت کنند.

طرفداری- پس از حمله ارتش ترکیه به کردهای سوریه، فوتبال ملی این کشور نیز بسیار حاشیه ساز شده است. بازیکنان تیم ملی ترکیه پس از بازی های اخیر با سلام نظامی، حمایت خود از ارتش کشورشان را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ترک تبار در شبکه های اجتماعی نیز با فعالیت های خود به حواشی دامن زدند. در این میان جنک شاهین از سن پائولی اخراج شد. امره جان و ایلکای گوندوعان نیز پس از لایک کردن پست جنک توسون، مجبور به عذرخواهی شدند.

اما سه ستاره ترک شاغل در سری آ، طی ساعات اخیر به شدت مورد انتقاد کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند. موقعیت مریح دمیرال در یوونتوس بیش از بقیه به خطر افتاده است. او پس از گل ترکیه به فرانسه از بازیکنان خواست سلام نظامی بدهند که البته با مخالفت برخی از آنها روبرو شد. البته پس از بازی، دمیرال سردسته بازیکنان تیم ملی کشورش بود و روبروی هواداران خودی، سلام نظامی نشان داد. این اقدام او به شدت مورد انتقاد کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. از دیشب، DemiralOut، یکی از هشتگ های داغ توئیتر در ایتالیا بوده است. بسیاری از کاربران توئیتر خواهان اخراج او از باشگاه یوونتوس شده اند و حالا همه منتظر مشخص شدن موضع رسمی بیانکونری هستند.

هاکان چالهان اوعلو نیز از موج انتقادات در امان نمانده است؛ هواداران میلان که دل خوشی از او ندارند، پس از اتفاقات اخیر خواهان فسخ قرارداده او شده اند. هشتگ نام چالهان اوعلو و هشتگ اخراج او نیز در توئیتر داغ شده است.

در نهایت نوبت به جنگیز اوندر می رسد. اوندر به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی ترکیه را در بازی های اخیر همراهی کند بنابراین فعالیت های او خیلی به چشم نیامد. با این حال اوندر همزمان با بازیکنان تیم ملی ترکیه، با انتشار عکسی از خود در توئیتر و اینستاگرام، حرکت بازیکنان کشورش را تایید کرد و سلام نظامی داد. البته منابع باشگاه رم تایید کردند جالوروسی برنامه ای برای برخورد با وینگر ترک خود ندارد چراکه انگیزه او از این اقدام مشخص نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس

با 3 اخراج، شب عجیب سن سیرو تکمیل شد. 

طرفداری | اینتر با پیروزی مقابل میلان قهرمانی در سری آ را نهایی کرد.

آخرین دقایق بازی میلان و اینتر با کارت قرمزهای داور همراه شد. تئو هرناندز و دنزل دومفریز در دقیقه 93 «گلاویز» شدند تا هر دو با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شوند. شدت درگیری این دو بازیکن که به دلیل تلاش هرناندز برای انتقال فراتزی به بیرون از زمین ایجاد شده بود، در حدی بود که تمامی بازیکنان دو تیم برای میانجی‌گری بین آن‌ها وارد عمل شدند، اگر چه به نظر می‌رسید در این بین شیطنت‌هایی نیز رخ داد. داویده کالابریا نیز در دقیقه 97 به دلیل ضربه آرنج به مخیتاریان کارت قرمز دریافت کرد تا روسونری به اندازه کافی هنگام رویاپردازی نراتزوری، کابوس را تجربه کند. 

درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر اخراج تئو هرناندز اخراج دنزل دومفریز اخراج داویده کالابریا

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد