Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:20:28 GMT

۶۰درصد تخفیف ویژه کاربران اپلیکیشن پات

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۷۵۶

۶۰درصد تخفیف ویژه کاربران اپلیکیشن پات

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، زائرین اربعین می توانند با نصب اپلکیشین پات در طول سفر به عتبات عالیات از ۶۰ درصد تخفیف بهره مند شوند. این بیمه ویژه خسارت های ناشی از حوادث و بیماری هایی است که  زائرین ممکن است در طول سفر به آن دچار شوند.

تحت پوشش بودن بیمه شده درطول سفر به محض ورود به خاک کشور عراق با هر نوع وسیله نقلیه عمومی و خصوصی یا پیاده، تحت پوشش دادن بیمه شده در خسارت های ناشی از حملات تروریستی، ارائه خدمات و راهنمایی های لازم در کشور عراق توسط کارشناسان با توجه به پوشش های بیمه ای مورد تعهد در بیمه نامه ها، تحت پوشش بودن بیمه شده هم در اثر بروز حادثه و هم بیماری از جمله مزایای این بیمه نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از پوشش های مورد تعهد دراین بیمه نامه می توان به غرامت نقص عضو یا از کار افتادگی دائم (کلی یا جزئی) در اثر حادثه، پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان بر اثر بیماری یا حادثه، جابه جایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور درطول سفر در اثر بروز بیماری یا حادثه، بازگشت اضطراری بیمه شده به کشور به دلیل فوت یکی از بستگان، هزینه ارسال داروهای ضروری با تایید پزشکی به کشور عراق، ارائه خدمات در صورت مفقود شدن مدارک و گذرنامه بیمه شده، پرداخت غرامت فوت به هر علت  و... اشاره کرد.

برای خرید این بیمه می‌توانید از طریق گزینه بیمه اپلیکیشن پات اقدام نمایید. گفتنی است در اپلیکیشن پات امکان خرید هر نوع بیمه نامه که نیاز به مراجعه حضوری ندارد فراهم شده است و این نرم افزار انواع بیمه ها را با بهترین شرایط در اختیار کاربران قرارداده است.

http://www.irankish.com/post/328ac62f-0fa9-4479-b291-a92e2844c012

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4747607

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی اپلیکیشن موبایل اپلیکیشن پات گروه خودروسازی سایپا ایران کیش قیمت دلار اپلیکیشن موبایل بانک تجارت بانک ملی ایران دوربین مدار بسته بانک مرکزی ایران صنعت خودروسازی جاذبه گردشگری استخدام سرمایه گذاری بانک ملی قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، گزارش‌ خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور حکایت از این دارد که تاکنون اصابت و انفجاری گسترده‌ای که ناشی از برخورد هرگونه تهدید هوایی باشد گزارش نشده است.

تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

تصاویر ثبت شده توسط کاربران حکایت از فعالیت توپ‌های پدافندی در برخی از نقاط کشور داشته که به‌عنوان سامانه‌های دفاع نقطه‌ای در برابر تهدیدات در ارتفاع بسیار کم عمل می‌کنند و فعالیت آنها در وضعیت هوشیاری صد در صدی کاملا طبیعی است.

تاکنون گزارشی از شلیک سامانه‌های پدافندی موشکی دریافت نشده است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896919

دیگر خبرها

  • گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟