Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی اقدام سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری (روح‌الله زم) سرشبکه کانال ضد انقلاب آمدنیوز را به سرلشکر سلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات؛
اقدام موفق حرفه ای و شگفت انگیز "سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در فریب و غافلگیری و شکار سرشبکه کانال ضد انقلاب، معاند و وابسته "آمد‌نیوز" که اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را در برابر سرویس های اطلاعاتی دشمن به ویژه سازمان های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی و منطقه طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، حرفه ای و نوآورانه تحمیل کرد و بیانگر تیزهوشی، اخلاص، تدبیر، توکل، صبر و عقلانیت راهبردی در به کارگیری روش های نوین و ابزارهای مدرن صحنه اطلاعات و عملیات است؛ را به جنابعالی و آحاد پاسداران گمنام امام زمان (عج) در آن نهاد انقلابی، مردمی و افتخارآفرین تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بی‌شک اشراف هوشمندانه و اقتدار مثال زدنی جامعه اطلاعاتی کشور در مصاف با نقشه های شیطانی کانون‌های معماری و طراحی توطئه علیه انقلاب و امنیت ملی ایران اسلامی، تجلی معناداری دارد ویادآور این پیام عمیق است که به فضل الهی جبهه دشمن در میدان‌های دشمنی با ملت مقتدر ما از جمله در عرصه نبرد نرم و جنگ روانی ، فرجامی جز خفت و گرفتار شدن در کمین گاه های اراده ایمانی و انقلابی پاسداران و مدافعان حریم امنیت و آرامش این سرزمین مقدس ندارند.

خدای سبحان را شاکریم که این دستاورد و موفقیت بزرگ اطلاعاتی و ضد جاسوسی که از یک سو موجبات شادمانی و غرور ملی ایرانیان و از سوی دیگر هراس و حیرت معاندین نظام و ضد انقلاب داخلی و خارجی را فراهم آورده است، بر صحیفه افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود و بار دیگر نقش آفرینی های بی بدیل و خدمات ارزنده و قابل ستایش این نهاد مقدس در عرصه های دیگر مانند حوزه های دفاعی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم یاری و نیز یاری بخشی راهبردی به جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با تروریسم تکفیری و فتنه داعش را بازنمایی و در معرض افکار عمومی جهانیان قرار داد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است

معاون رییس جمهور: اقتدار ایران اسلامی به مرحله ای رسیده که امروز نیروهای مسلح در مقابله با دشمن نه با سرباز بلکه با فرمانده ارشد آنها در حال جنگ بوده و آنها را خلع سلاح کرده اند.

به گزارش مشرق، " سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی " روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت روز ارتش در پایگاه ششم شکاری بوشهر افزود: برغم اینکه کشورهای منطقه مستقیم یا غیر مستقیم با دشمنان انقلاب اسلامی همکاری دارند جبهه های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته طوریکه در بن بست استراتژیک قرار گرفته اند و به لطف الهی کار این رژیم تمام است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعد اقداماتی از این دست علیه شیطان بزرگ شکل خواهد گرفت افرود: دور نمی بینیم که آینده جهان را ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت جهانی به نقطه ای برسد که کسی که رهبری شیاطین عالم را بدست گرفته بطور مستقیم مجبور به ورود شود همانگونه که در شهادت سردار سلیمانی مجبور به ورود مستقیم شد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود خواهد رسید ادامه داد: توان و پیشرفت ایران اسلامی به مرحله ای رسیده که امروز در جغرافیایی بزرگتر و در آینده نوع هماورد با خود قدرت های شیاطین عالم خواهد بود.

وی تصریح کرد: استراتژیی که برای ارتش تعریف شده است به گونه ای است که این نیرو باید به سمتی برود که خودش را در اقصی نقاط جهان به عنوان یک نیروی بالاتر و دست بالا به جهانیان تحمیل کند.

معاون رییس جمهور با قدردانی از رشادت های نیروهای مسلح گفت: اقدامات ویژه نیروهای مسلح با تکیه بر دین مداری ، غیرت ، ولایت مداری و وطن دوستی نیروها در دوران دفاع مقدس و پس از آن رقم خورده است.

وی افزود: هرچند ارتش قبل از انقلاب به ظاهر جزو ارتش های مجهز منطقه بود اما وابسته به کمک های لجستیکی و مشتشاری غرب بود که پس از انقلاب نه تنها کمک هایش به ارتش قطع شد بلکه تمام اطلاعات این نیرو را نیز در اختیار دشمن قرار داد.

قاضی زاه هاشمی اضافه کرد: در همین راستا نخستین جهاد خودکفایی با توجه به شرایط استراتژیک جنگ در برخی نیروهای ارتش به خصوص نیروی هوایی تشکیل شد و هیمنه تجهیزاتی، پشتیبانی و مدرن سازی که کشورهای غربی از رژیم صدام داشتند بدست رزمندگان اسلام شکسته شد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس چندین بار نیروی هوایی رژیم صدام حسین ساقط شد بطوریکه فقط در جزیره خارگ از توابع استان بوشهر ۵۰ فروند هواپیما توسط پدافند و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی سرنگون شد.

قاضی زاده هاشمی افزود: هرچند در زمان جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی نیز خسارت جانی و مالی متحمل شد اما خودباوری ، ایمان به خدا و بهره گیری از تجهیزات باعث شد تا نیروهای ارتش به خوبی از سرزمین ایران دفاع کنند .

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بدلیل ناکامی دشمن در عرصه نبرد مستقیم صدام با گرفتن موشک از شوروی مناطق مسکونی را بمباران کرد .

وی ادامه داد: آن جیزی که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن تلاش برای بهره گیری از آخرین فناوری های نظامی بدلیل اینکه وجود تجهیزات به تنهایی بازدارنده نیست باید روحیه ایمان و ایثارگری نیز تقویت شود.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: امروز نسل جوان ارتش با الهام گرفتن از فرماندهان شهید خود در اوج آمادگی برای دفاع از میهن و انقلاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه روز ارتش با سالروز تولد رهبر معظم انقلاب ( ۲۹ فروردین ) تقارن یافته است یادآور شد: ارتش ولایت مدار همیشه نمره قبولی و رضایت فرمانده معظم کل قوا را گرفته است.

قاضی زاده با اشاره به ضرورت مستند سازی حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد:برای انجام یک کار فاخر باید در مجموعه ارتش یگان هنری قوی ایجاد شود که بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز آماده همکاری در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی