Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@22:38:58 GMT

قهرمانی قاطعانه برزیل در جام‌جهانی والیبال

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۸۷۶

یازدهمین روز رقابت‌های جام‌جهانی 2019 والیبال امروز برگزار شد و طی آن تیم‌های آمریکا، لهستان، روسیه، برزیل، آرژانتین و ژاپن توانستند حریفان خود را شکست دهند.

اخبار ورزشی- برزیل در این دوره از مسابقات رکورد سال 2003 خود را تکرار کرد و بدون حتی یک شکست به عنوان قهرمانی رسید.

نتایج کامل روز پایانی به شرح زیر است:

آمریکا 3 - مصر یک ( 22 - 25، 25 - 16، 25 - 14، 25 - 13)

لهستان 3 - ایران صفر ( 25 - 18، 25 - 18، 25 - 16 )

روسیه 3 - تونس صفر ( 16 - 25، 16 - 25، 15 - 25 )

برزیل 3 - ایتالیا صفر ( 20 - 25، 22 - 25، 15 - 25 )

آرژانتین 3 - استرالیا صفر ( 25 - 20، 25 - 21، 26 - 24 )

ژاپن 3 - کانادا 2 ( 22 - 25، 25 - 20، 25 - 23، 23 - 25، 15 - 9 )

جدول نهایی رده‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برزیل ژاپن قهرمانی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی

در پایان روز ششم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، تیم‌های ملی ایران، افغانستان، قرقیزستان و تاجیکستان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز پایانی مرحله گروهی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴) که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در پایان مرحله گروهی هشت تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

ژاپن ۱ - تاجیکستان ۱

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این مرحله تیم ملی ژاپن مقابل تیم ملی تاجیکستان قرار گرفت که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم ملی تاجیکستان تنها به یک امتیاز از این دیدار احتیاج داشت تا راهی مرحله حذفی شود.

تیم ملی ژاپن که در دوره قبلی موفق شده بود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند با چهار امتیاز از صعود به مرحله حذفی بازماند تا اولین شگفتی جام خیلی زود رقم بخورد.

کره‌جنوبی ۵ - قرقیزستان ۵

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی کره‌جنوبی مقابل تیم ملی قرقیزستان قرار گرفت که در نهایت این دیدار با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید. قرقیزستان نیز با پنج امتیاز بالاتر از ژاپن چهار امتیازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد و باید مقابل تیم ملی فوتسال کشورمان در این مرحله قرار بگیرد.

در این بازی و در فاصله یک دقیقه‌وچهار ثانیه مانده به پایان بازی، قرقیزستان با نتیجه پنج بر چهار پیش بود اما در این لحظه کره گل مساوی را زد و بازی با تساوی پنج بر پنج تمام شد.

تاجیکستان با پنج امتیاز و با تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد و باید در این مرحله مقابل تیم دوم گروه چهارم قرار بگیرد.

در این گروه تاجیکستان با پنج امتیاز و تفاضل گل ۲+ اول شد و قرقیزستان با پنج امتیاز و تفاضل گل ۱+ در رده دوم قرار گرفت. کره جنوبی نیز با یک امتیاز در رتبه چهارم این گروه قرار گرفت.

بحرین ۲ - افغانستان ۳

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر دو به سود افغانستان به پایان رسید.

در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با چهار امتیاز و به لطف تفاضل‌گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. کویت با چهار و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که چهار تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

ایران ۴ - کویت ۰

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران به پایان رسید. گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (دو گل) به ثمر رساندند.

در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها هشت‌دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند. در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم این دیدار تیم ملی کویت تلاش کرد باز تر بازی کند و توپ‌های بیشتری را به یک سوم میانی ایران برساند.

در سوی مقابل هم شاگردان وحید شمسایی همچنان تیم برتر میدان بودند و در دقیقه ۳۳ سعید احمدعباسی موفق شد از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را هم به ثمر برساند و این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

کد خبر 747086

دیگر خبرها

  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • اعلام آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای در خاک خود
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • روسیه: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را هدف قرار خواهیم داد
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند