Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان بار دیگر از کشورهای منطقه خواست که به طرح ایران برای تقویت صلح و ثبات در منطقه ملحق شوند. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه طی پیامی توئیتری ضمن تشکر از عمران خان نخست‌وزیر پاکستان برای تلاش‌هایش در راستای ایجاد صلح در منطقه، از دیگر کشورهای منطقه خواست که به طرح ایران برای تقویت صلح و ثبات منطقه بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در توئیتر نوشت: «از نخست‌وزیر عمران خان بابت تلاش‌هایش در راستای صلح در خلیج فارس سپاسگزارم. من بار دیگر از همکارانم که سران دیگر کشورهای منطقه هستند دعوت می‌کنم به پیوستن طرح امید (طرح صلح هرمز) که  طرحی برای ایجاد صلح، امنیت، ثبات و رفاه در منطقه است، بپیوندند.»

طرح ایران برای تامین امنیت منطقه خلیج فارس قابل تحقق استحمایت روسیه از طرح ایران برای تأمین امنیت خلیج فارسدعوت ظریف از رهبران و مجامع دانشگاهی و دیپلماتیک منطقه برای پیوستن به طرح امنیتی ایران

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,91,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ظریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» در آستانه روز ملی خلیج فارس توسط بنیاد ایران‌شناسی روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در تالار شهید سلیمانی این بنیاد برگزار می‌شود.

سمینار مذکور با حضور محمدحسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی، سیده راضیه یاسینی معاون پژوهشی این مجموعه، محمدرضا باقری سفیر سابق ایران در ترکیه، حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در امارات، رامین مهمان‌پرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در لهستان، سید مهدی میرابوطالبی سفیر سابق ایران در فرانسه و سید محمدحسین ملائک سفیر سابق ایران در جمهوری چین همراه است.

منافع کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس؛ همگرایی‌ها و واگرایی‌ها، بلوک غرب و بازبینی بازی بزرگ جدید در خلیج‌فارس، جایگاه خلیج‌فارس در ژئواستراتژی روسیه نوین و راهبرد چین در خلیج‌فارس؛ تاجر موازنه‌گر در این سمینار بررسی می‌شوند.

سمینار تخصصی «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» روز یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲ در تالار شهید سلیمانی بنیاد ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088357 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی