Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۲۰ در شهر منامه به مصاف بحرین می رود.

مارک ویلموتس تیم ملی ایران را با دو تغییر نسبت به بازی با کامبوج روانه میدان کرده است.

ویلموتس در بازی با کامبوج ایران را با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کریم انصاری‌فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون، محمد محبی و رامین رضاییان روانه میدان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با بحرین اما امید ابراهیمی جای احمد نوراللهی را گرفته است. مجید حسینی هم به جای مرتضی پورعلی گنجی که دچار مصدومیت شده بود در خط دفاع بازی خواهد کرد.

به این ترتیب نیروی هجومی ایران با حضور طارمی، آزمون، محبی و انصاریفرد دست نخورده باقی می ماند. درون دروازه هم علیرضا بیرانوند حضور دارد.  محمدی در دفاع چپ، کنعانی زادگان و حسینی در دفاع وسط و رضاییان در دفاع راست، خط دفاعی را تشکیل می دهند. در میانه میدان هم حاج صفی و ابراهیمی حضور خواهند داشت.

کد خبر 4747928

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج مارک ویلموتس کشتی آزاد کشتی فرنگی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال و در استادیوم پینا مانیک، تیم فوتبال کاسا پیا میزبان پورتو خواهد بود و بازیکنان اژدها با هدف به دست آوردن سهمیه لیگ اروپا در پی کسب سه امتیاز این بازی هستند.

پورتو که در دیدارهای گذشته خود در غیاب مهدی طارمی به میدان رفته بود، طی سه بازی اخیر به مهاجم ایرانی خود اعتماد کرده و او نیز موفق شده که دو مرتبه برای اژدها گلزنی کند و حالا او امروز نیز یک بار دیگر با چراغ سبز کونسیسائو مواجه شده و از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

طارمی که نتوانست در این فصل آمار فوق العاده فصول گذشته خود را تکرار کند، در اندک بازی های باقیمانده پورتو، تلاش می کند تا تصویر خوبی را از خود نزد هواداران اژدها به جا بگذارد و در پایان فصل با ترک دراگائو، راهی اینتر شود.

مهاجم ایرانی یک هدف را در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ دنبال می کند و آن هم کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا است چرا که در حال حاضر، آنها با یک بازی کمتر، سه امتیاز از براگا رده سومی کم دارند و ویتوریا گیمارش نیز با 2 امتیاز کمتر نسبت به پورتو، در تعقیب این تیم است.

البته اژدها می تواند با پیروزی برابر اسپورتینگ در فینال جام حذفی نیز سهمیه لیگ اروپای خود را قطعی کند ولی آنها قصد ندارند فصل را با حضور در رتبه چهارم و یا پایین تر به پایان برسانند و در پی حفظ جایگاه سوم هستند.

دیگر خبرها

  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی دوم جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی