Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی اقدام موفق سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری سرشبکه کانال ضد انقلاب و معاند آمدنیوز را به سرلشکر سلامی تبریک گفت. تاریخ انتشار: 19:10 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۱۹۱

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ در پی اقدام موفق و شگفت انگیز سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری "روح الله زم "سرشبکه کانال ضدانقلاب و معاند "آمدنیوز"، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی این دستاورد بزرگ را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات.
اقدام موفق حرفه‌ای و شگفت انگیز "سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در فریب و غافلگیری و شکار سرشبکه کانال ضد انقلاب، معاند و وابسته "آمد‌نیوز" که اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را در برابر سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به ویژه سازمان‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه و برخی دیگر از کشور‌های اروپایی و منطقه طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، حرفه‌ای و نوآورانه تحمیل کرد و بیانگر تیزهوشی، اخلاص، تدبیر، توکل، صبر و عقلانیت راهبردی در به کارگیری روش‌های نوین و ابزار‌های مدرن صحنه اطلاعات و عملیات است؛ را به جنابعالی و آحاد پاسداران گمنام امام زمان (عج) در آن نهاد انقلابی، مردمی و افتخارآفرین تبریک عرض می‌نمایم.
بی‌شک اشراف هوشمندانه و اقتدار مثال زدنی جامعه اطلاعاتی کشور در مصاف با نقشه‌های شیطانی کانون‌های معماری و طراحی توطئه علیه انقلاب و امنیت ملی ایران اسلامی، تجلی معناداری دارد ویادآور این پیام عمیق است که به فضل الهی جبهه دشمن در میدان‌های دشمنی با ملت مقتدر ما از جمله در عرصه نبرد نرم و جنگ روانی، فرجامی جز خفت و گرفتار شدن در کمین گاه‌های اراده ایمانی و انقلابی پاسداران و مدافعان حریم امنیت و آرامش این سرزمین مقدس ندارند.
خدای سبحان را شاکریم که این دستاورد و موفقیت بزرگ اطلاعاتی و ضد جاسوسی که از یک سو موجبات شادمانی و غرور ملی ایرانیان و از سوی دیگر هراس و حیرت معاندین نظام و ضد انقلاب داخلی و خارجی را فراهم آورده است، بر صحیفه افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود و بار دیگر نقش آفرینی‌های بی بدیل و خدمات ارزنده و قابل ستایش این نهاد مقدس در عرصه‌های دیگر مانند حوزه‌های دفاعی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم یاری و نیز یاری بخشی راهبردی به جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با تروریسم تکفیری و فتنه داعش را بازنمایی و در معرض افکار عمومی جهانیان قرار داد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر باقری آمدنیوز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام حجت الاسلام والمسلمین  سید احمدرضا شاهرخی بدین شرح است    

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با بصیرت و آینده نگری حضرت امام راحل عظیم الشأن، با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روند تکاملی انقلاب، و آینده نظام و کشور، با اتکال به عنایات ذات اقدس الهی، تضمین شد.

پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های عظیم آن در مهندسی افکار عمومی جهانیان و آگاهی بخشی به جامعه بشری و ایجاد گفتمان استکبار ستیزی و نفوذ به جغرافیای سلطه و استکبار‌، ضرورت تشکیل سپاه، برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را مضاعف نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای مبارک انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ روحیه انقلابی توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و رفیعی را در جهان بدست آورد.

 رشادتهای بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس، کسب تجارب و نوآوری، مقابله با ناتوی فرهنگی، و جنگ نرم، حضور فعالانه در عرصه های جهادی، عمران، صنعت و آبادانی، محرومیت زدایی، ایجاد امنیت و آسایش میهن عزیز اسلامی، و نیز حفظ امنیت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اخیراً پیروزی در عملیات وعده صادق و دیگر عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقامِ این نهاد مقدس، این روز را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران در کشور و استان لرستان،به ویژه سپاه حضرت ابوالفضل «علیه السلام» و جانبازان و ایثارگران و مجموعه فرماندهان، افسران و نیروهای کادر و سربازان و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت می گویم، امید است در سایه توجهات حضرت صاحب‌ الزمان (عج) و عمل به منویات نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای«مد ظله العالی» این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • نقش‌آفرینی حماسی سپاه منشا قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • سپاه پاسداران مولودِ مبارک انقلاب است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است
  • سردار باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است