Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@06:51:00 GMT

ترکیب تیم ملی برای دیدار با بحرین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۴۹۸۸

ترکیب تیم ملی برای دیدار با بحرین اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین، از ساعت 20 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه ملی بحرین در شهر الرفاع به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ترکیب 11 نفره ایران را برای شروع مسابقه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، حسین کنعانی‌زادگان، محمد محبی، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان از ابتدا برای تیم ملی ایران به میدان خواهند رفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترکیب تیم ملی ایران بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان

وزیر دادگستری کشورمان پس از دیدار و گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، ۲ سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین حسین رحیمی؛ وزیر دادگستری کشورمان که در معیت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ رییس جمهور کشورمان به پاکستان سفر کرده است، پس از دیدار و گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، 2 سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد.

تجارت 10 میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها

رحیمی و نذیر تارر وزرای دادگستری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حاشیه دیدار و گفت‌وگوی هیئت‌های بلندپایه سیاسی اقتصادی دو کشور، دو سند «معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و تجاری» و «یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و پاکستان» را در حضور سید ابراهیم رییسی و شهباز شریف رؤسای جمهور ایران و پاکستان امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان