Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در نشست ویژه بانوان هنرمند در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان، گفت: بانوان هنرمند لرستانی علاوه بر شاخصه‌های هنری، شاخصه‌ی عفاف و حجاب را نیز در وجود خود متبلور ساخته اند.

احمد حسین فتایی در نشست ویژه بانوان هنرمند که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان برگزار شد، گفت: نقش بانوان در توسعه استان غیر قابل انکار است و خوشبختانه در حال حاضر شاهد حضور بانوان توانمند استان در عرصه‌های مختلف مدیریتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، افزود: بانوان ایرانی نشان داده اند که در عرصه‌ی مدیریت علاوه بر پاکدامنی، پاکدست نیز هستند که این شاخصه‎ای‏ بارز، قابل اتکا و اهمیت است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه بانوان استان لرستان در عرصه‌ی مختلف فرهنگی و هنری، حضوری درخشان، موثر و ماندگار دارند و عفاف و حجاب شاخصه‌ی بارز بانوان هنرمند لرستان است که هم در شخصیت و هم در آثار ایشان به خوبی متبلورشده است.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علاوه بر خدمت ‎رسانی به بانوان همکار، دغدغه‌ها و نیازمندی‌های بانوان عرصه فرهنگ و هنر استان را نیز رصد کرده و در جهت رفع آن‌ها برنامه ریزی می‌کند.


انتهای پیام/ب

شاخصه بارز بانوان هنرمند لرستانی عفاف است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاداسلامی عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه بانوان هنرمند متعهد در حمایت از مادران غزه

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان؛ بانوان هنرمند متعهد بیانیه‌ای در حمایت از مادران غزه امضا نمودند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و روز قشر بسیج هنرمندان؛ بانوان هنرمند متعهد بیانیه‌ای در حمایت از مادران غزه امضا نمودند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

هوالمنتقم
بانوی هنرمند ایرانی گاهی در کسوت یک کارگردان، شکوه و عظمت مادران قهرمان را بر پرده‌ی سینما به تصویر می‌کشد و گاه در کسوت یک عکاس پا به پای رزمندگان به کشف زوایای پنهان جنگ می‌رود. گاهی از زلال دل زیباترین شعر و نثر را در وصف جوانان وطن می‌سراید و گاه به مدد رنگ و نقش به خلق آثاری شگرف در ستایش شهیدان راه حق دست می‌زند. بدینسان در هر زمان رسالت بانوان هنرمند، روایت پیوند میان عشق و عقل بوده و اکنون برجستگی این روایت در شکوه ایستادگی مادران و زنان مقاوم غزه نهفته است. چنین نمود شکوهمندانه‌ای، تداوم حماسه‌ی رزمندگان صدر اسلام را این بار با میدان‌داری زنان به خاطر می‌آورد.

روان‌های لطیف، اما خستگی‌ناپذیر زنان غزه، بسان هنرمندانی است که زیباترین نقش و رنگ را بر روح سرد و تاریک زمان زدند و جانی دوباره به آن بخشیدند.

آن جا که کودکان غزه در اوج درد و غم، آیات مقاومت خواندند و با جراحت عمیق، شکری جزیل به جای آوردند؛ نشانی وجود مادرانی هنرمند را به دنیا دادند که هنرشان در پرورش صبر، استقامت، عشق و حماسه‌سازی است. هنرشان در نمایش انسانی عزتمند و خودساخته و بیرون راندن افکار سست از دنیایی بی‌هویت و موهوم است.

بی‌شک تنها هنر متعالی و برخاسته از فطرت پاک می‌تواند این حقیقتِ در حال وقوع را بشناساند. بدینسان بانوان هنرمند انقلاب اسلامی ضمن ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، همنوا با تمام هنرمندان آزادی‌خواه جهان عهدی دوباره با فلسطین مقاوم دارند و برای ثبت لحظات این ایستادگی و مقاومت، با پای دل و جان و با سلاح هنر به سوی بضعه‌ی اسلام، فلسطین قهرمان گام برخواهند داشت.

درود بر زنان و مادران صبور و مقاوم غزه
و سلام بر شهیدان مقاومت

▫️بانوان هنرمند انقلاب اسلامی
▫️ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • حقیقت‌یابی و حق‌طلبی ‌ویژگی‌ بارز هنر انقلابی است
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • بیانیه بانوان هنرمند متعهد در حمایت از مادران غزه
  • شادی لرستانی ها در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه