Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بازرگانی در رشته های (حداقل مدرک تحصیلی کاردانی کامپیوتر و کارشناسی رشته های مکانیک) مسلط به نرم افزارهای آفیس در بخش تامین داخلی متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به شماره تلگرام زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. موبایل: 09916363205 تلگرام: 09916363205

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی

شرکت پالایش نفت آبادان که برای نخستین در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز بصره حاضر شده بود توانست نظر بیش از هزار بازدید کننده را به خود جلب کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت پالایش نفت این نمایشگاه با حضور ۹۰ شرکت از ۱۲ کشور جهان برگزارشده بود و پالایشگاه آبادان به‌عنوان تنها نماینده وزارت نفت کشور ایران با برپایی غرفه‌ای به مساحت ۱۵۰ مترمربع و اختصاص چهار جایگاه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان همچنین گفت : در مدت برگزاری این نمایشگاه علاوه بر مدیرعامل و مدیران ارشد، حدود ۶۰ کارشناس که روزانه بیش از ۱۰ کارشناس از واحدهای مختلف اعم از فنی، عملیاتی و بندر صادراتی ماهشهر، پاسخگوی بازدیدکنندگان بودند.

در این نمایشگاه سه روزه شخصیت‌های مختلفی ازجمله نائب رئیس کمیسیون انرژی، رئیس‌کل توزیع گاز، معاونین خطوط لوله عراق و رئیس انرژی استانداری بصره در غرفه پالایشگاه آبادان حاضر شدند و درباره مسائل فنی و تامین نیازمندی‌ها و تبادل دانش و فناوری‌های روز گفت‌وگو کردند.

توانمندی‌های صنعت نفت ایران در بخش پالایش و نفت در قالب پرسش و پاسخ رودررو، نمایش فیلم با موضوع فعالیت‌ها و محصولات پالایشگاه آبادان به نمایندگان نفتی جهان حاضر در این رویداد بین‌المللی عرضه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران