Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@10:28:30 GMT

جلسه فتحی و استراماچونی در تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۱۹۷

ساعت 24- در حالی که اخباری امبنی بر استعفای فتحی در روزهای اخیر مطرح شده اما مدیرعامل استقلال امروز (سه‌شنبه) در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

 امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال امروز (سه‌شنبه) به محل تمرین استقلال رفت و جلسه‌ای با آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی‌ها داشت و درباره شرایط تیم صحبت و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور فتحی در تمرین استقلال و برگزاری جلسه با استراماچونی در حالی رخ داد که در روزهای اخیر اخبار و اظهارنظرهای فراوانی مبنی بر استعفا یا برکناری مدیرعامل استقلال مطرح شد. با این حال باتوجه به فعالیت فتحی به نظر می‌رسد که مدیرعامل استقلال قرار است به کارش در این باشگاه ادامه دهد و باز هم استعفایی در کار نیست.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

رضایی در جلسه علنی امروز از واگذاری سهام باشگاه استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس انتقاد کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • رئیسی: همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • تأکید بر لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش‌های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!