Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@04:39:59 GMT

آغاز ثبت نام المپیاد ورزشی محلات یزد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۲۰۷

آغاز ثبت نام المپیاد ورزشی محلات یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آغاز ثبت نام هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد خبر داد و گفت: اصلی‌ترین هدف از برگزاری المپیاد محلات، نهادینه ساختن ورزش در بین مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، عباس ملازینلی عصر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد ورزشی روز نهم آبان ماه و مراسم اختتامیه نیز پس از قریب به دو ماه رقابت در روز 29 آذرماه در ورزشگاه شهید نصیری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اصلی‌ترین هدف از برگزاری المپیاد محلات را، نهادینه ساختن ورزش در بین مردم دانست و اظهار داشت: البته ارتقا نشاط و شادابی و ایجاد فضا برای تحرک بانوانی که کمتر تحرک دارند نیز از دیگر اهداف ماست که امیدواریم در مدت برگزاری این المپیاد شاهد بروز یک جریان ورزشی مطلوب در شهر یزد باشیم.

ملازینلی در ادامه به ارائه آمار و ارقام در این زمینه پرداخت و گفت: در هفتمین دوره از المپیاد محلات 32 رشته برای آقایان و 31 رشته برای بانوان در نظر گرفته‌شده و 167 رویداد ورزشی در درون محلات در حاشیه این دوره برگزار خواهد شد.

وی مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره را از امروز تا سوم آبان ماه برای ورزش‌های تیمی دانست و گفت: البته شرکت‌کنندگان ورزش‌های انفرادی تا 72 ساعت قبل از برگزاری مسابقات می‌توانند ثبت‌نام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: این مسابقات در 29 مکان ورزشی که اماکن عمومی شهری یا سالن‌های ورزشی هستند دنبال خواهد شد و 180 نفر نیز به‌طور مستقیم در برگزاری این المپیاد مشارکت خواهند داشت.

ملازینلی بابیان این مطلب که 16 کمیته در این المپیاد فعالیت خواهند داشت ابراز داشت: مجموعاً هزار و 132 مدال در این دوره از مسابقات به ورزشکاران اهدا می‌شود و 105 تندیس برای رشته‌های برگزیده تیمی در نظر گرفته‌شده همچنین 7 تندیس ویژه نیز تدارک دیده‌شده که دو تا از این تندیس‌ها به جوان‌ترین و مسن‌ترین شرکت‌کننده تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقات پاراالمپیک محلات یزد در بهمن‌ماه خبر داد و اظهار داشت: نسبت شرکت‌کنندگان آقا و بانو در این مسابقات یکسان بوده و با توجه به شرکت 6 هزار ورزشکار در دوره قبل پیش‌بینی می‌شود قریب به 10 هزار ورزشکار در این دوره شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا

سومین دوره مسابقات کشتی جام عبدالله موحد از فردا در بابلسر آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان عبدالله موحد با حضور تیم‌های خارجی و داخلی از کشور هند، عراق، قزاقستان و ایران از 28 تا 29 فروردین در سالن ورزشی سرداران شهیدنوبخت بابلسر برگزار خواهد شد.

این دوره مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان را دارد و در 10 وزن برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، مسابقات در روز نخست در وزن 45، 51، 60، 71، 92 کیلو و بین کشتی‌گیران متولد 1385 تا متولدین 1388 برگزار می‌شود.

بر این اساس  در روز دوم، کشتی‌گیران اوزان 48، 55، 65، 80 و 110 کیلو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم