Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کرمانشاه در حاشیه افتتاح این پروژه، تکمیل بزرگراه اسلام‌آبادغرب به پلدختر را یک اولویت در توسعه غرب کشور و شاهراهی راهبردی در منطقه عنوان کرد که راه مبادلاتی خوزستان را به این قسمت متصل می‌کند.
وی ادامه داد: حدود ۵۴ کیلومتر از این بزرگراه در استان کرمانشاه واقع شده است که قسمت اعظم آن به اتمام رسیده و تنها حدود هشت کیلومتر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازوند تصریح کرد: بخش اعظم این پروژه در استان‌های ایلام و لرستان واقع شده و هنوز به صورت یک بانده باقی مانده است.
استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت این پروژه در توسعه استان، از آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری درخواست داریم موضوع تکمیل این بزرگراه مهم را در هیئت دولت مطرح و پیگیری کند.
وی در پایان گفت: تکمیل این بزرگراه در محدوده اسلام آباد - حمیل موجب کاهش ۶۵ درصدی تصادفات در این محور شده که جای تقدیر دارد.

تکمیل بزرگراه اسلام آبادغرب به پلدختر را در هیات دولت پیگیری می کنم
 معاون پارلمانی رییس جمهوری نیز در این مراسم از پیگیری تکمیل پروژه بزرگراه اسلام آبادغرب به پلدختر در هیات دولت خبر داد.
 حسینعلی امیری اظهار داشت: بدون گسترش راه‌های مبادلاتی نمی‌توان به توسعه دست یافت، بنابراین باید تمام حوزه‌ها گسترش یابند تا به یک توسعه همه‌جانبه و متوازن برسیم.
وی در ادامه به حماسه اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این حماسه در دنیا بی نظیر است و به عرصه‌ای شکوهمند برای به نمایش گذاشتن قدرت، مجد و عظمت اسلام به جهانیان تبدیل شده است.
امیری افزود: کرمانشاه از قدیم‌الایام محل عبور زوار عتبات عالیات بوده است و این جایگاه باید همچنان حفظ شود.
معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین از استاندار کرمانشاه به عنوان مدیری پرتلاش یاد کرد که شب و روز برای توسعه و پیشرفت این استان تلاش می‌کند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند طرح های زیرساختی کرمانشاه حسین علی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟