Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردانی بیان کرد: موکب های شهرستان گناوه در شهر کربلا با ۱۵۰ نیرو روزانه به ۱۰ هزار نفر از زائران حسینی خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،ضرغام مردانی، مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گناوه بعد از ظهر سه‌شنبه (۲۳ مهر)  در بازدید امام جمعه گناوه از موکب های این شهرستان اظهار داشت: شهرستان گناوه دارای ۱۱ موکب رسمی ثبت شده  در سامانه اینترنتی اربعین کشور برای خدمت رسانی به زائران حسینی است که ۴ موکب در شهر کربلا، ۳ موکب بین راه نجف و کربلا و ۲ موکب در نجف و کو فه و ۲ موکب بین راهی نیز  داخل کشور مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: موکب های شهرستان گناوه در شهر کربلا با ۱۵۰ نیرو روزانه به ۱۰ هزار نفر از زائران حسینی خدمات  ارائه می دهند.

 

ضرغام مردانی بیان کرد: خدمات ارائه شده موکب ها شامل خدمات رفاهی و عمومی، اسکان، خدمات فرهنگی و بهداشتی است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ شیراز کانون های مساجد مواکب حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، علی اشرف گفت: نخستین گروه عمره‌گزاران یزدی هفتم اردیبهشت‌ماه اعزام می‌شوند ولی به طور کلی سفرهای عمره مفرده پس از محرم و صفر آغاز می‌شود و تا ماه رمضان ادامه می‌یابد.

وی در خصوص اعزام کاروان‌های حج تمتع استان یزد با بیان اینکه ظرفیت کاروان‌های حج تمتع یزد تکمیل است، عنوان کرد: ۳ هزار و ۱۳۰ زائر یزدی در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب ۲۳ پرواز اعزام می‌شوند که این زائران مدینه قبل هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد ادامه داد: اعزام زائران حج تمتع تقریبا از نیمه خردادماه و از فرودگاه شهید صدوقی یزد آغاز می‌شود و این زائران هم اکنون در حال انجام معاینات پزشکی و شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228095 برچسب‌ها حج عمره سهمیه حجاج

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره مفرده با ظرفیت ۲۶۰ زائر
  • اعزام روزانه ۵۰۰ زائر به سرزمین وحی در عملیات حج عمره ۱۴۰۳
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان