Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، روسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع،  مدیران عامل سازمان‌ها و جمعی از معاونین وزارت دفاع، معاون جدید هماهنگ کننده، رئیس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید «ضیاء‌الدین آقاجان‌پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) با اشاره به پیاده روی امت آزادیخواه که تبدیل به یک رویداد و  اجتماع عظیم جهانی شده است، اظهار داشت: برخلاف همه تلاش‌هایی که دشمنان برای ضربه زدن به فرهنگ عاشورا و قیام تاریخی و ماندگار حضرت سیدالشهداء(ع) می‌کنند، این حماسه در طول سال‌های اخیر به یک خیزش جهانی علیه اردوگاه مستکبران عالم مبدل شده و به فضل الهی هیچ قدرت معاندی قادر به نابودی آن نیست و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به فلسفه برگزاری این جلسه با عنوان تکریم و معارفه مسئولین وزارت دفاع افزود: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی به عنوان امانت و فرصت برای خدمتگذاری بیشتر است اما این موضوع در سایر کشورها تعبیر و تفسیر دیگری دارد و مسئولیت در آنجا فرصتی برای بهره برداری هر چه بیشتر و رسیدن به اهداف دنیایی و مادی معنا می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در همین زمینه با اشاره به فرمایش گهر بار فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) بیان کرد: قبول مسئولیت در نظام اسلامی یعنی قبول زحمت بیشتر و چنانچه افرادی که بر کرسی مسئولیت تکیه می‌زنند چنانچه بدانند دیگران نسبت به آنها اصلح و شایسته‌تر هستند؛ این دسته از افراد به تعبیر پیامبر اکرم(ص) جزو خائنین بوده و در واقع به خدا و پیامبرشان خیانت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام آقاجان‌پور انقلابی و جهادی بودن مسئولان را از مهمترین شاخصه‌های یک مدیر در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: برای ارتقاء قدرت بازدارندگی و ثبات قدم در این مسیر و به تبع آن پیشرفت کشور در ابعاد مختلف، نیازمند مدیرانی با چنین مولفه‌هایی هستیم.

مدیریت جهادی در منظومه فکری مدیران وزارت دفاع به عنوان هویت اصلی در وجود آنها نهادینه است

وی تصریح کرد: «مدیریت جهادی» در منظومه فکری مدیران وزارت دفاع نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک هویت اصلی در وجود آنها باید نهادینه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با بیان اینکه نگاه به شیوه و سیره حکومت عدالت گستر امام علی (ع) خود مبنای فکری پیروان و شاگردان مکتبش همچون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، خاطرنشان کرد: چنین شاخص‌هایی می‌تواند به عنوان بهترین معیار، مدنظر همه دست اندرکاران صنعت دفاعی در پیشبرد اهداف متعالی سازمان قرار گیرد.

در این مراسم سید مهدی نامجوی به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب و از زحمات و تلاش صادقانه سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی مدیر عامل سابق بنیاد تعاون وزارت دفاع به پاس سال‌ها تلاش در نیروهای مسلح به‌ویژه ۸ سال دفاع مقدس و عرصه خدمت‌رسانی به صنعت دفاعی تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از زحمات و تلاش‌های ارزنده امیر سرتیپ محمود شیخ حسنی معاون سابق هماهنگ کننده وزارت دفاع تجلیل  و امیرسرتیپ سعید شعبانیان که پیش از این در مسئولیت رئیس بازرسی وزارت دفاع انجام وظیفه می‌کرد، با عنوان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع معرفی شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی رسولی نیز به عنوان رئیس جدید بازرسی وزارت دفاع منصوب و معرفی شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سپاه پاسداران، منطبق بر موازین بین المللی بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی در اجتماع خانواده بزرگ علوم پزشکی یزد به مناسبت پیروزی عزتمندانه سپاه پاسداران در پاسخ به حملات رژیم جنایتکار صهیونیستی افزود: هفت کشور جهان بر حق مشروع کشور ما در دفاع از خود بیانیه دادند و این اقدام با توجه به شرایط استراتژیکی منطقه خاورمیانه، برای حفظ توانمندی جمهوری اسلامی لازم بود و موجب ارتقای جایگاه نظام جمهوری اسلامی و نهضت‌هایی که به تاسی از ما قیام کرده بودند، شد.
وی ادامه داد: این اقدام ارزشمند و پیروزمندانه نشان داد که برنامه ریزی چندین ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه دفاع، کاملا خردمندانه و صحیح بوده است و هیمنه کاذب رژیم صهیونیستی را در هم شکست.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: در هر جایگاهی که هستیم باید در حد اعلاء فعالیت کنیم تا شاهد پیشرفت و بالندگی کشور باشیم و زمینه را برای ظهور آماده کنیم.

دیگر خبرها

  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • حرکت سپاه پاسداران، منطبق بر موازین بین المللی بود
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • معتمدی: عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است +فیلم