Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:38:39 GMT

آزمون و انصاری‌فرد به دنبال مهاجم سرشناس سوریه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۲۸۹

عمر السوما بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه با ثبت سه گل مقابل گوآم با هفت گل صدرنشین گلزنان رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز هفته چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیای 2023 چین در کشورهای مختلف قاره آسیا پیگیری شد و در یکی از این مسابقات هم تیم ملی سوریه در خانه به مصاف گوآم رفت و موفق شد با چهار گل این تیم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوما پیش از مسابقه امروز، 2 گل در پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل مالدیو به ثمر رسانده بود و مقابل فیلیپین هم زننده 2 گل از 5 گل تیمش در پیروزی 5 بر 2 بود تا پس از استراحت در هفته سوم و مصاف با گوآم 4 گله شود. مهاجم تیم الاهلی عربستان که به خوبی برای فوتبال دوستان ایرانی نیز شناخته شده و مقابل ایران و پرسپولیس نیز بارها بازی کرده، در دیدار برابر گوآم نیز سه گل در پیروزی 4 بر صفر تیمش زد تا علاوه بر ثبت هت تریک، 7 گله شود و به صدر جدول آقای گل های آسیا راه یابد. سوما البته پس از ثبت سه گل، در دقیقه 84 توسط سرمربی سوریه تعویض شد.

 


در سوی دیگر قاره پهناور اگرچه تیم ملی امارات با نتیجه 2 بر 1 مقابل تایلند بازی را واگذار کرد ولی علی احمد مبخوت موفق شد، تنها گل تیمش را ثبت کند تا با اتکا به 5 گلی که در دیدار برابر اندونزی و مالزی به نام خودش رقم زده بود، 6 گله شود و پشت سر سوما قرار بگیرد.

 

 


 پیروزی 14 بر صفر ایران مقابل کامبوج هم باعث شده تا شاگردان ویلموتس در میان مدعیان کسب آقای گلی رقابت ها قرار بگیرند. سردار آزمون که در دیدار برابر هنگ کنگ هم گلزنی کرده بود، برای رسیدن به سوما باید مقابل بحرین هت تریک کند که اصلا کار ساده ای نخواهد بود.


 کریم انصاری فرد البته نزدیک تر از آزمون برای رسیدن به سوماست. انصاری با توجه به ثبت 4 گل برابر کامبوج و یک گل برابر هنگ کنگ این شانس را دارد که با ثبت دو گل به مهاجم تیم ملی سوریه برسد.

 

جام جهانی 2022 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپوی آرژانتینی، سرمربی العین پس از پیروزی برابر الهلال و راهیابی تیمش به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به تیمش ابراز افتخار کرد.

وی در نشست خبری پس از بازی گفت: از باشگاه العین و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش می کنند، تشکر می کنیم. خوشحالم که در این باشگاه بزرگ کار می کنم و خوشحالم که مقابل الهلال، یک رقیب سخت وقدرتمند که عملکرد تهاجمی قوی دارد، به پیروزی رسیدم.

او افزود: ما با اعتماد به نفس و احترام به حریف وارد زمین مسابقه شدیم، به خصوص که می دانستیم الهلال چه در لیگ عربستان و چه در سطح قهرمانی آسیا، چقدر تیمی قدرتمند است.

کرسپو که موفق شد هر دو تیم شهر ریاض را شکست دهد، از پاسخگویی به این سوال که از بین الهلال و النصر کدام حریف قدرتمندتر است، خودداری کرد و گفت: العین برنده این بازی است و به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. صحبت باید در مورد العین باشد و من نمی خواهم در مورد رقبا یا داوران صحبت کنم.

دیگر خبرها

  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند