Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛وزیر اقتصاد آلمان گفت که باید از برگزیت بدون توافق حذر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «اولاف شولتز»، وزیر اقتصاد آلمان، امروز -‌سه‌شنبه- گفت که باید از برگزیت بدون توافق حذر کرد. وی در ادامه عنوان کرد که برگزیت سخت بیش از همه به خود بریتانیا آسیب می‌رساند.

اتحادیه اروپا به بریتانیا تا انتهای امروز فرصت داده تا مفاد توافقی را ارائه کند که از سوی رهبران اروپا در نشست این بلوک در روزهای آتی تایید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه اروپا همچنین اعلام کرده که احتمال تمدید ضرب‌الاجل ۳۱ اکتبر همچنان بر روی میز قرار دارد.

شولتز گفت: «این‌که در آخرین دقایق به توافق برسیم مایه خوشحالی است. برگزیت بدون توافق بیش از همه به بریتانیا لطمه می‌زند اما در عین حال همه از آن متاثر خواهند شد.» برچسب ها: وزیر اقتصاد آلمان ، بریتانیا ، برگزیت

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر اقتصاد آلمان بریتانیا برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • گاردین: ایران و اسرائیل جعبه پاندورا را باز کردند / بدون حل مناقشه ایران و اسرائیل، منطقه روی آرامش نمی بیند/ بازدارندگی اسرائیل آسیب جدی دید/ اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل در هم شکسته است
  • انتشار خاطرات منفورترین نخست وزیر تاریخ بریتانیا
  • تسلیم‌ناپذیری بایرن مونیخ در راه توافق با رالف رانگنیک؛ علاقه به اونای امری جدی‌تر شد