Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:59:26 GMT

۱۰۰۰ صندوق اعتباری جدید برای زنان روستایی ایجاد خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۳۹۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 69 MB

۴۴*۴۰*۴۵

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق روستایی عشایری معصومه ابتکار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای گفت: شهرستان ایجرود ۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که نیازمند اجرای طرح هادی است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه جانبه مناطق روستایی دارد، اضافه کرد: باید به تقویت بنیان‌های اقتصادی مناطق روستایی برای بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی نواحی روستایی توجه کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: هدف از اجرای طرح هادی روستایی، تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و ارائه خدمات محیط زیستی و عمومی است.

خواجه‌ای افزود: اهمیت اجرای طرح هادی با توجه به ضرورت گسترش روستاها برای رفاه حال روستاییان و جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی هر روز بیشتر احساس می‌شود.

وی اظهار داشت: ساختار کالبدی روستاها که در طول زمان و بنا بر مقتضیات گوناگون اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل گرفته است با اجرای طرح هادی روستایی و احداث ساخت و سازهای جدید، خانه‌های با دوام، تعریض معابر، ایجاد پارک و فضای سبز، ایجاد کاربری‌های مورد نیاز از قبیل آموزشی، درمانی، نظامی و انتظامی متحول، و موجب رونق نسبی و افزایش حس امنیت در روستاییان می‌شود.

این مسؤول خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی، در زیباسازی روستاهای استان نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

کد خبر 6086591

دیگر خبرها

  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • خراسان رضوی رتبه نخست کشور در جذب بیمه شدگان مادران سه فرزند و بیشتر را کسب کرد