Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان انتخاب و معرفی شدند. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج, با تایید و تصویب هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای جدید که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند، از معتمدین استان کردستان هستند.

براساس این گزارش; بهروز مهتابی به‌عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان انتخاب شد.

رایزنی نمایندگان با "لاریجانی" درباره شفافیت مالی کاندیدا‌های انتخابات مجلسهیئت نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم در گلستان معرفی شدندشعب اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اردبیل افزایش می‌یابد

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی، ماموستا محمد امین راستی، مهدی حاتمی و عبدالله دهقان به‌عنوان عضو هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان انتخاب شدند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، این پنج نفر هیئت نظارت، کار خود را آغاز کرده و بر اساس تقویم رسمی انتخابات، بررسی صلاحیت افراد و نظارت بر روند رأیگیری و شمارش آرا را با انتخاب معتمدین، به‌صورت شبکه‌ای برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود