Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر امروز، 23 مهرماه در همایش مدیران و معاونان پرورشی مجری طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در اردبیل، اظهار کرد: طرح شهید بهنام محمدی در راستای تربیت دانش‌آموزانی مومن و انقلابی در مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود که تلاش و جدیت بر توسعه اجرای این طرح در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در ۵۵ مدرسه استان اردبیل خبر داد و گفت: برای اینکه بتوانیم دانش‌آموزانی انقلابی و متعهد تربیت کرده و آینده کشور را تضمین کنیم باید تلاش شود تا جرای چنین طرح‌های در مدارس تداوم و گسترش یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مدیران با یاور مربیان منتخب در مدارس مجری این طرح در استان بیان کرد: تعامل و همکاری هر چه بیشتر در این زمینه می‌تواند زمینه برای تحقق اهداف اجرای آن را فراهم آورد که انتظار داریم این مهم مورد توجه قرار گیرد.

عبدی حضور روحانی در مدارس را برای اقامه نماز جماعت ضروری دانست و تصریح کرد: باید با رایزنی‌های لازم زمینه برای تامین روحانی برای مدارس در راستای اقامه نماز فراهم شود تا این امر زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر دانش‌آموزان برای اقامه نماز شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان و نوجوانان در برنامه‌های مذهبی و مساجد زمینه برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و تربیت دینی این قشر را فراهم می‌کند، افزود: باید با برنامه‌های مناسب زمینه برای سوق دادن دانش‌آموزان به سمت مساجد را فراهم آوریم.

 اتصال سه رکن مدرسه، مسجد و خانواده راهکاری برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان

ایرج نقی‌پور، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل نیز در این همایش اظهار کرد: اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی گامی در راستای گام دوم انقلاب بوده که برای بهره‌مندی از ثمرات آن این طرح با سرعت و قوت در مدارس استان تداوم می‌یابد.

وی با قدردانی از مشارکت و تعامل مناسب مدیران و معاونان پرورشی مدارس مجری این طرح در برگزاری آن تصریح کرد: اجرای این طرح یک نوع کادرسازی برای انقلاب اسلامی بوده و هدف از آن تربیت دانش‌آموزان مومن، متعهد و انقلابی است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان نظام در قالب جنگ نرم بیان کرد: در حال حاضر دشمنان در جبهه جنگ نرم به دنبال نفوذ در بین جوانان و نوجوانان و تغییر باور‌ها و عقاید آن‌ها هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند و زمینه برای ایجاد تزلزل در نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های آن را فراهم کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اتصال سه رکن تربیتی مدرسه، مسجد و خانواده را راهکاری مهم و اساسی برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: اجرای این طرح تربیتی گامی در این راستا به شمار می‌رود که می‌تواند نقش بسزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی داشته باشد.

اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در 55 مدرسه اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این همایش با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: از مهمترین اهداف این سند تربیت دانش‌آموزان مؤمن و انقلابی بوده که در همین راستا طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در مدارس استان اجرا می‌شود.

احمد ناصری از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش را تربیت نسل آینده‌ساز کشور براساس ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: این مهم با جدیت در استان اردبیل پیگیری می‌شود که تلاش و جدیت بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های لازم به این مهم دست یابیم.

وی از اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در ۵۵ مدرسه استان در راستای اتصال سه رکن تربیتی مدرسه، مسجد و خانه خبر داد و افزود: در برگزاری این طرح اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان بسیج دانش‌آموزی همکاری و مشارکت می‌کنند که اجرای مناسب و موثر این طرح در اولویت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اجرای برنامه‌های تربیتی در کنار ارائه آموزش‌ها لازم به دانش‌آموزان را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش استان برشمرد و بیان کرد: برای تحقق این مهم در طول سال تحصیلی برنامه‌های تربیتی مختلفی در مدارس استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن جنگ نرم دشمنان دانش آموزان طرح تربیتی شهید بهنام محمدی مدارس اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟

مدارس آموزش از راه دور نوعی از مدارس هستند که یادگیری آموزش در آن‌ها غیر حضوری و برای افرادیست که به هر نحوی امکان حضور در مدرسه را ندارند و از راه دور به کمک اینترنت می‌توانند تحصیل جامانده خود را جبران کنند.

دوگروه دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در شرایط خاص که امکان دسترسی به آموزش را ندارند و دانش‌آموزان بزرگسال، کسانی که بالای ۱۸ سال سن دارند و به هر دلیلی نتوانسته‌اند در مدارس عادی حضور یابند، می‌توانند در این مدارس ثبت نام و تحصیل خود را ادامه دهند.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه مدارس از راه دور مطابق آیین نامه‌های آموزشی مصوب شورای عالی آموزش‌وپرورش فعالیت دارند گفت: این مدارس موظف به برگزاری کلاس‌های هدایت آموزشی و رفع اشکال به ازای هر واحد درسی «۶ ساعت» در هر نیم سال تحصیلی هستند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بر حسب نیاز در مدرسه حضور پیدا می کنند افزود: برای هر دوره تحصیلی مشکلات حوزه آموزش آن‌ها حل می شود؛ البته آموزش چهره به چهره را در دوره‌های لازم التعلیم و واجب التعلیم دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تعداد دانش آموزان تحصیل کننده در این مدارس را حدود ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور اعلام کرد و ادامه داد: آموزش این دانش‌آموزان با محوریت بزرگسالان است.

محمودزاده با بیان اینکه با توجه به مجوز کمیسیون خاص منطقه و استان حدود ۴۰۰۰ دانش‌آموز از تعداد کل محصلان این مدارس، لازم التعلیم (زیر ۱۸ سال) هستند گفت: این افراد امکان حضورشان در مدرسه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این مدارس تمام شرایط مدارس عادی را از نظر دروس و امتحانات نهایی و امتحانات داخلی و ... دارند افزود: شهریه مدارس از راه دور براساس شهریه ثابت و متغیر هر واحد درسی و بنا به پیشنهاد موسسان و تایید شورای نظارت استان تعیین می شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ضمن اشاره به طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس گفت: بدنبال این کار هستیم چرا که هدفمان این است که همه بزرگسالان را در قالب مدرسه مجازی ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟