Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@17:06:00 GMT

اختصاص ۱۰۰درصد ناوگان اتوبوسی در ۴روز

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۴۴۹

اختصاص ۱۰۰درصد ناوگان اتوبوسی در ۴روز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، مهران قربانی گفت :‌ واقعه اربعین یک واقعه بی‌نظیر در دنیا است و هیچ نمونه‌ از سفر ‌در دنیا نداریم که در یک دوره ۱۵ الی ۱۶ روزه، بیش از ۳٫۵ میلیون زائر از کشور خارج شوند و بخواهند در یک دوره چهار تا پنج روزه، همه به کشور برگردند.
وی افزود : به همین دلیل برنامه‌ریزی حمل و نقل برای این تعداد زائر ،برنامه‌ریزی پیچیده و دقیقی باید باشد تا در زمان بازگشت زوار و اوج سفرهای برگشت، به دلیل محدودیت‌های ظرفیت راه‌ها و ناوگان ، اختلالاتی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تا پیش از این ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسی کشور در اختیار جابه‌جایی زوار اربعین بود، افزود: سفر زیارتی اربعین یک افتخار ملی – اسلامی محسوب می‌شود و برای آنکه بتوانیم بهترین خدمات را به زائران اباعبدالله در زمان سفرهای بازگشت ارائه کنیم،‌ تلاش کردیم رقم ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسی که تا پیش از این قرار بود به سفرهای اربعین اختصاص یابد، به عدد ۱۰۰ درصد ناوگان افزایش یابد.
وی اضافه کرد: بدین ترتیب فقط در تاریخ‌های پنج‌شنبه ۲۵ مهرماه تا یکشنبه ۲۸ مهرماه، در یک دوره چهار روزه، ۱۰۰ درصد اتوبوس‌های‌ناوگان اتوبوسی موجود در کشور، برای بازگشت زوار اربعین اختصاص می‌یابد.
وی افزود: از همه هموطنان تقاضا داریم در این چهار روز از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا بتوانیم در سفرهای برگشت، خدمات مناسبی به زوار اربعین ارائه دهیم.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: همچنین از روز آینده زائرانی که از پایانه مهران وارد کشور می‌شوند، ابتدا توسط ناوگان شاتلی به سه پایانه معین اندیشمک، کرمانشاه و یا همدان، بسته به مقصد نهایی خود، جابه‌جا می‌شوند و از آنجا به مقصد خود منتقل خواهند شد؛ این کار موجب می‌شود ظرفیت عملکردی ناوگان ما به دلیل استفاده از الگوی سرویسی-شاتلی افزایش یابد و ظرفیت عملکردی ناوگان تا ۵۰ درصد بیشتر شود.
وی با بیان اینکه ناوگان داخلی کماکان در کشور عراق هم به جابه‌جایی زوار مشغول است، گفت: نقش این ناوگان در واقع کمک‌کننده و همچنین تنظیم‌کننده نرخ‌ها در کشور عراق است تا بخش خصوصی عراق نتواند در افزایش تقاضا، قیمت‌ها را افزایش دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل سازمان راهداری و حمل عراق بخش خصوصی اتوبوس حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده معاون حمل و نقل اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی صبح روز چهارشنبه در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تبریز، افزود: نشان تجاری باید به گونه‌ای باشد که مردم در داخل و خارج کشور آن را بشناسند، اگر محصولی با نشان تجاری در دنیا شناخته شده و مردم به آن اعتماد کنند یعنی تولید پایدار است.

وی ادامه داد: محصول دارای نشان تجاری اگر بازارسازی نشود، ناقص بوده و احتمال دارد در مسیر صعودی تولید زمین بخورد.

وی با بیان این‌که تولید باکیفیت، ساختن نشان تجاری مؤثر و قابل اعتماد برای دنیا و بازارسازی سه اصل مهم در صنعت شیرینی و شکلات است، گفت: کار نمایشگاه‌ها نیز بازارسازی است و طراحی یک نمایشگاه خوب بین المللی موجب می‌شود تا بتوانیم محصول خود را به دنیا عرضه کنیم.

رحمتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پس از ۱۷ دوره برگزاری در کشور برای نخستین بار در تبریز برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه اکنون به جای اصلی خود بازگشته است و آذربایجان شرقی، قطب صنایع غذایی و محصولات شیرینی و شکلات در کشور است.

وی ادامه داد: تقریباً ۱۰۰ درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی بوده و سالانه ۲۱۵ هزار تن صادرات به ۷۹ کشور خارجی انجام می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: با معرفی محصولات و دستاوردهای نمایشگاه‌ها از طریق رسانه و شبکه‌های مجازی که امروز در موضوع بازارسازی نقش قابل توجهی را ایفا می‌کنند، می‌توان شاهد توسعه بازار صنایع بود.

کد خبر 6087201

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد