Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی از ساعت 20 امشب در منامه به دیدار بحرین گربه سیاه همیگشی فوتبال ایران در خاک این کشور رفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، ترکیب اولیه ویلموتس در این بازی شامل علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، حسین کنعانی زادگان، محمد محبی، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویلموتس سرمربی بلژیکی ایران تصمیم گرفته که بار دیگر از اکثر بازیکنان دیدار با کامبوج بهره بگیرد. در ترکیب ایران مجید حسینی بعد از پایان مصدومیت جایگزین پورعلی گنجی شده است که احتمالا به نظر کادرفنی مقابل کامبوج در دو صحنه جا ماند و از آمادگی سابق به دور است. حضور محبی جوان در ترکیب اصلی در نوع خود جالب است و نشان می‌دهد که ویلموتس از عملکرد او راضی بوده است. همچنین احمد نورالهی نیز در ترکیب اولیه تیم ملی در منامه حضور ندارد و ابراهیمی به ترکیب اصلی اضافه شده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال مقدماتی جام جهانی تابناک ورزشی بحرین ایران پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی فاتح جدال با مرتضایی

دیدار تیم‌های ملی ایران و افغانستان با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _پنحشنبه سی‌ام فروردین_ از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و افغانستان در ورزشگاه هائومارک کشور تایلند به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

مرحله گروهی

دیدار ایران و افغانستان

ورزشگاه: هائومارک

ترکیب اولیه ایران: باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه افغانستان: محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی

سرمربی: مجید مرتضایی آبرودی
گل‌ها:

مهدی کریمی (دقیقه ۱۸) و سعید احمدعباسی (دقیقه ۲۱ و ۲۲) برای ایران

مهران غلامی (دقیقه ۲۶) برای افغانستان

اخطار:

باقر محمدی (دقیقه ۶) از ایران

مسعود یوسف (دقیقه ۱۴) و حسین محمدی (دقیقه ۱۶) از افغانستان

شرح بازی:

تیم‌ملی کشورمان تا اواسط نیمه نخست موقعی‌های بسیاری را روی دروازه افغانستان شکل داد، اما با عملکرد بسیار خوب دروازه‌بان تیم افغانستان موفق به‌استفاده از این موقعیت‌ها نشدند. در مقابل تیم‌ملی افغانستان عملکرد خوب و فراتر از انتظاری را از خود نشان داد، حملات زیادی را روی دروازه محمدی ایجاد کردند و همین امر موجب شد شرایط برای بازیکنان کشورمان دشوارتر شود. پس از گلزنی ملی‌پوشان کشورمان هیجان این دیدار چند برابر شد و بازی سرعت گرفت.

در نیمه دوم تیم‌ملی کشورمان طوفانی عمل کردند و موفق شدند در دو دقیقه، دو گل به‌ثمر برسانند. تیم ملی افغانستان نیز در نیمه دوم روند تهاجمی را در پیش گرفته بود و موفق شد گلزنی کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ ایران - حمله تاکتیکی تیم‌ملی کشورمان از سمت چپ زمین و پاس پشت‌پا حسین طیبی برای مهدی کریمی و شوت محکم او، گل اول ایران را رقم زد.

۲-۰ ایران - ضد حمله پر سرعت تیم‌ملی کشورمان و جا گذاشتن مدافعان تیم‌ملی افغانستان توسط سعید احمدعباسی و شوت محکم وی دومین گل ایران را در ابتدای نیمه دوم رقم زد.

۳-۰ ایران - ضد حمله دوباره تیم‌ملی کشورمان با پاس‌کاری‌شان همراه بود و در نهایت پاس درخشانی به احمدعباسی و شوت محکم او گل سوم را برای ایران به‌ثمر رساند.

۳-۱ افغانستان - توپ‌ربایی بازیکنان افغانستان ضد حمله را برایشان ساخت که غلامی با جای دادن توپ درون دروازه محمدی، کار را تمام کرد.

کد خبر 745795

دیگر خبرها

  • دقیقی حالا یک گلزن روی نیمکت دارد!
  • گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • شمسایی فاتح جدال با مرتضایی
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0