Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@02:07:59 GMT

سرلشکر باقری: دشمنان فرجامی جز خفت ندارند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۴۶۶

سرلشکر باقری: دشمنان فرجامی جز خفت ندارند

خبرگزاری فارس: در پی اقدام موفق و شگفت انگیز سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری «روح الله زم» سرشبکه کانال ضدانقلاب و معاند «آمدنیوز» سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی این دستاورد بزرگ را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات؛

اقدام موفق حرفه ای و شگفت انگیز «سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در فریب و غافلگیری و شکار سرشبکه کانال ضد انقلاب، معاند و وابسته «آمد‌نیوز» که اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را در برابر سرویس های اطلاعاتی دشمن به ویژه سازمان های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی و منطقه طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، حرفه ای و نوآورانه تحمیل کرد و بیانگر تیزهوشی، اخلاص، تدبیر، توکل ،صبر و عقلانیت راهبردی در به کارگیری روش های نوین و ابزارهای مدرن صحنه اطلاعات و عملیات است؛ را به جنابعالی و آحاد پاسداران گمنام امام زمان (عج) در آن نهاد انقلابی، مردمی و افتخارآفرین تبریک عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک اشراف هوشمندانه و اقتدار مثال زدنی جامعه اطلاعاتی کشور در مصاف با نقشه های شیطانی کانون‌های معماری و طراحی توطئه علیه انقلاب و امنیت ملی ایران اسلامی، تجلی معناداری دارد ویادآور این پیام عمیق است که به فضل الهی جبهه دشمن در میدان‌های دشمنی با ملت مقتدر ما از جمله در عرصه نبرد نرم و جنگ روانی ، فرجامی جز خفت و گرفتار شدن در کمین‌گاه‌های اراده ایمانی و انقلابی پاسداران و مدافعان حریم امنیت و آرامش این سرزمین مقدس ندارند.

خدای سبحان را شاکریم که این دستاورد و موفقیت بزرگ اطلاعاتی و ضد جاسوسی که از یک سو موجبات شادمانی و غرور ملی ایرانیان و از سوی دیگر هراس و حیرت معاندین نظام و ضد انقلاب داخلی و خارجی را فراهم آورده است، بر صحیفه افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود و بار دیگر نقش آفرینی های بی بدیل و خدمات ارزنده و قابل ستایش این نهاد مقدس در عرصه های دیگر مانند حوزه های دفاعی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم یاری و نیز یاری بخشی راهبردی به جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با تروریسم تکفیری و فتنه داعش را بازنمایی و در معرض افکار عمومی جهانیان قرار داد.


سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: فردا

کلیدواژه: سرلشکر باقری دشمنان خفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.
همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 6079661

دیگر خبرها

  • تقدیر سرلشکر باقری از ارتش بخاطر همدلی با سپاه
  • سرلشکر باقری: مصداق همدلی ارتش و سپاه در عملیات وعده صادق نمایان شد
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • سرلشگر باقری: «وعده صادق» مصداق هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی