Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، فرید مدرسی از فعالان رسانه‌ای بعد از جلسه ظریف با فعالان فضای مجازی در صفحه توئیترش روایتی از صحبت‌های وزیر امورخارجه را مطرح کرد و نوشت: عصرامروز #محمدجواد_ظریف گفت: "من نماینده یک جناح و دستگاه نیستم؛ حتی از #سازندگان_گاندو هم حمایت می‌کنم. مدافع برجام نیستم؛ مدافع جمهوری اسلامی ایرانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایم برند ایران مهم است؛ نه #برند_ظریف." او بر مسندی فراتر از کارگزار نشسته؛ حتی اگر پس از #انتخابات_۱۴۰۰ به خانه بازگردد.

۲۷۲۱۶

کد خبر 1311096

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد ظریف دولت دوازدهم وزارت خارجه ترکیه سوریه کردهای سوریه اربعین روح الله زم پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران سپاه پاسداران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه

به گزارش خبرآنلاین، ‏علی قلهکی در توییتی نوشت: «لجبازی با مردم در اداره کلانشهری مثل تهران آن‌هم در موردی که توجیه ندارد، اثر بسیار معکوسی می‌گذارد! ساخت مسجد در پارکِ قیطریه که غیر از نمازخانه، اطرافش ۵ مسجد و ۱ حسینیه است، کارکردِ حاکمیتی و بیلان‌سازی دارد و خیری هم برای مردمِ نمازخوانِ محله‌ی قیطریه با توجه به تعدد مساجد در این محل، ندارد. آقای زاکانی؛ گرداندنِ شهرداری، بسیج دانشجویی، مناظره با تاجزاده و روز ۱۶ آذر نیست!»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889067

دیگر خبرها

  • فیلم/ پاسخ‌های قاطع فعال رسانه‌ای مشهور به مجریان انگلیسی
  • رسانه‌ها به دنبال امیدبخشی و نگاه روشن به آینده باشند
  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • مشکلات روحی و روانی تایرل مالاسیا حقیقت ندارند