Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیمیا زارعی ملی‌پوش روئینگ زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره شرایط تیم ملی پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی اظهار داشت: تمرین‌های خوبی داشتیم و اکنون به شرایط مطلوبی رسیده‌ایم. با اردوها و تمرینات پرفشار به ویژه تمرینات در سد شیرین دره بجنورد به آمادگی خوبی رسیدیم و مهیای حضور در رقابت‌ها هستیم و امیدوارم که عملکرد خوبی هم داشته‌ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش جوان روئینگ زنان ایران در ادامه گفت: تمرین‌های بسیار خوبی را در این مدت داشتیم. با کمک مربی و هم تیمی‌ها خودم را به سطح بالایی از آمادگی رسانده‌ام. سه ماه تابستان در سد شیرین‌دره اردو داشتیم که نقش زیادی در بالا رفتن کیفیت تیم داشت زیرا توانستیم در مسافت طولانی پارو بزنیم.

وی که قرار است برای اولین‌بار در رقابت‌های رده بزرگسالان پارو بزند، تصریح کرد: تاکنون ۲ بار در رقابت‌های جوانان آسیا شرکت‌ کرده‌ام و این برای نخستین بار است که در رده سنی بزرگسالان رقابت خواهم کرد. تمرین‌های خوبی هم داشته‌ام و آماده‌ام تا در اولین رقابت‌ها بتوانم نتیجه‌ای مناسب کسب کنم.

زارعی در خصوص شرایط تیم تاکید کرد: : همه یکدل و با تمام وجود به دنبال کسب بهترین نتیجه و خوشرنگ‌ترین مدال‌ها هستیم.

زارعی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ۳ ماده مسابقه خواهد داد و درباره آمادگی‌اش برای این رقابت‌ها بیان کرد: با تست‌هایی که انجام شد و رکوردهای خوبی که ثبت شده در مواد مختلف طبقه‌بندی شدیم و من در ۳ ماده مسابقه خواهم داد. در تست‌ها تلاش بر این بوده که بهترین نفرات در مواد مختلف چیده شوند و به نظرم اکنون تیم یکدست و خوبی عازم مسابقات خواهد شد.

وی ادامه داد: در مواد ۲ نفره سبک وزن، چهار نفره سبک وزن و چهار نفره سنگین وزن رقابت می‌کنم و همه تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را رقم بزنم و در اولین حضورم در مسابقات بزرگسالان آسیا بدرخشم. به هیچ عنوان کار ساده‌ای نداریم اما از آمادگی خوبی برخورداریم.

ملی‌پوش روئینگ زنان همچنین تاکید کرد: امیدوارم تلاش‌های ما به ثمر بنشیند و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم تا زحمات زیاد، پشتیبانی خانواده و حمایت فدراسیون را به بهترین نحو جبران کنیم و دست پر از مسابقات برگردیم. این مسابقات چون قبل از رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ است کیفیت بسیار بالایی دارد.

زارعی در پایان گفت: همه کشورهای آسیایی با بهترین شرایط راهی کره‌جنوبی می‌شوند تا خودشان را قبل از انتخابی المپیک محک بزنند. این مسابقات می‌تواند برای ما نیز ارزیابی خوبی باشد تا شرایط‌مان را بسنجیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیمیا زارعی تیم ملی قایقرانی ایران تیم ملی روئینگ روئینگ زنان فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴