Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:05:48 GMT

تبریز قهرمان مسابقات قهرمان کشوری مینی گلف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۶۳۲

تبریز قهرمان مسابقات قهرمان کشوری مینی گلف شد

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی مینی گلف با حضور ۱۷ تیم از ۱۷ استان و ۲ تیم از آذربایجان شرقی و در رده سنی آزاد در ۲ بخش زنان و مردان از نوزدهم تا بیست و سوم مهر ماه در پارک ائل گولی تبریز برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد؛ 

در بخش انفرادی مردان، امیر حسین عزیزی از تیم آذربایجان شرقی الف، طاها مولایی از تیم اردبیل و عطا تقی‌پور از تیم آذربایجان شرقی ب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی بانوان مسابقات قهرمانی کشوری مینی گلف در تبریز نیز فاطمه جمشیدی از تیم آذربایجان شرقی الف، الهام محمدی از تیم قم و فاطمه مطلب زاده از تیم آذربایجان شرقی در رده های اول تا سوم ایستادند. 

در بخش تیمی مردان این مسابقات نیز تیم آذربایجان شرقی الف مقام نخست را کسب کرد، تیم استان اردبیل، نایب قهرمان شد و تیم استان قم مقام سوم را بدست آورد.

در بخش تیمی بانوان نیز تیم استان آذربایجان شرقی الف به مقام قهرمانی رسید، استان قم، دوم شد و تیم استان اردبیل در جایگاه سوم ایستاد. 

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: مسابقات مینی گلف قهرمان کشوری از معدود مسابقاتی است که اداره کل ورزش و جوانان استان کمترین دخالت را در بحث اجرای آن داشته، زیرا همه زحمات برگزاری این مسابقات بر دوش خود عوامل اجرایی هیات گلف استان بود.

ابراهیم فیروزی از برگزاری هفت مسابقه بین المللی ورزشی در آذربایجان شرقی در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: سعی داریم امسال هم چهار مسابقه بین المللی دیگر برگزار کنیم.

عبداله تقی پور، رییس هیات گلف آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه ما در ورزش کشور دنبال قهرمان نبوده ایم، بلکه دنبال خلق پهلوانان نامی هستیم، افزود: در هر کشور و هر رشته ورزشی قهرمانان نامی معرفی می شوند، ولی پهلوانانی همچون تختی و نامجو و دیگر پهلوانان تاریخ ایران زمین خلق نمی شود.

از حواشی مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان کشوری مینی گلف می توان به تاخیر یک ساعت و نیمه آن بدلیل تمام نشدن مسابقات بخش بانوان و همچنین عدم حضور مسئولان فدراسیون گلف کشور اشاره کرد. 

۵ نفر برتر انفرادی بانوان و آقایان این مسابقات به همراه پنج نفر اول مسابقات استعدادیابی به اردوی تیم ملی مینی گلف که اوایل زمستان امسال تشکیل می‌شود، فرا خوانده می شوند. 

۹۸۵۳/۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز ورزشی رقابت های بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز