Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مقبره شهدای گمنام اندیمشک نیز به عنوان مرکز اصلی خدمت‌رسانی به زائران اربعین تعیین و روزانه پذیرایی هزاران عاشق اهل بیت(ع) داخلی و خارجی است. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، هم زمان با آغاز سفر معنوی و باشکوه اربعین فعالیت 80 موکب مردمی در شهرستان اندیمشک آغاز شده و خادمین اهل بیت(ع) خدمات مورد نیاز عاشقان سالار شهیدان را تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موکب ها در بخش های مختلف شهری و روستایی فعالیت خود را آغاز و از ورودی دروازه طلایی استان خوزستان در بخش الوار گرمسیری تا ابتدای مسیر ارتباطی شهر شوش خدمات مورد نیاز عاشقان اهل بیت(ع) را تامین  و ویژه برنامه‌های مختلفی را به اجرا می‌رسانند.

فعالیت موکب‌های مردمی اسکان و پذیرایی مردم شهرستان یک هزار شهید اندیمشک در راهپیمایی عظیم و معنوی اربعین به صورت شبانه روزی  است و خادمین اهل بیت(ع) به استقبال عاشقان شهدای کربلا می‌روند.

هم جنین مقبره شهدای گمنام اندیمشک واقع در ابتدای جاده اهواز، به عنوان مرکز اصلی خدمت رسانی به زائران اربعین تعیین و روزانه پذیرایی هزاران عاشق اهل بیت(ع) داخلی و خارجی است.

نصب تصاویر و پاسداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس  و مدافعان جبهه مقاومت، برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری، تعزیه خوانی و آئین های ویژه مذهبی از جمله  ویژه برنامه‌های پاسداشت حماسه اربعین در مقبره شهدای گمنام شهرستان اندیمشک است.

اجرای تعزیه، نمایشگاه عکس، نمایشگاه نقاشی، برپایی ویژه برنامه رادیو عشاق، سینه زنی، عزاداری، طبخ و توزیع چای و انواع غذای سرد و گرم و نان و میان وعده غذایی، از جمله دیگر یژه برنامه‌های پاسداشت اربعین در مقبره شهدای گمنام اندیمشک بوده و مردم سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس با شور خود در سوگ عزای حسین(ع) عشق و اردات خود به اهل بیت(ع) را به تصویر کشیده‌اند.

اخبار اربعین 98| 260 هزار زائر اربعین تاکنون در اندیمشک پذیرایی و عازم کربلا شدنداخبار اربعین 98| 10 هزار زائر خارجی برای شرکت در مراسم اربعین وارد اندیمشک شداخبار اربعین 98| پذیرایی مردم اندیمشک از 3 هزار زائر خارجی اربعین

گزارش: محمد امین جمشیدی 

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

 سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی  دو دستگاه خودروی را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

او می‌گوید: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۶۶ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۳ مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده (+عکس)
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • ماجرای تیرهای برق در مسیر کمربندی دهلران- اندیمشک
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی