Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@15:42:35 GMT

حسین جهانی مشاور رسانه ای هما شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۷۲۶

حسین جهانی مشاور رسانه ای هما شد

‌به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، کاپیتان تورج دهقان‌زنگنه‌ در حکمی حسین جهانی را به عنوان مشاور رسانه‌ای مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور مدیرعامل در امور رسانه‌ای منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود جنابعالی با هماهنگی روابط‌عمومی و با روشنفکری، صداقت و شفافیت با پیگیری و برقراری ارتباط مستمر با فضای رسانه‌ای و مجازی داخلی و بین‌المللی نسبت به بهبود جریان اطلاع‌رسانی با ارائه پیشنهادهای مفید و ارزنده زمینه مشارکت موثر صاحب‌نظران و فرهیختگان صنعت هوایی جهت اعتلای فرهنگ خدمات‌رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی را فراهم آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بنابراین گزارش حسین جهانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است و ۱۲ سال فعالیت رسانه‌ای در رسانه‌هایی نظیر خبرگزاری فارس و روزنامه‌های ایران و فرهیختگان دارد.

وی پیش از این یکی از مدیران مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور رسانه‌ای اتحادیه حمل و نقل همگانی کشوری بود.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حسین جهانی مشاور رسانه‌ای مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران‌ انتصاب کاپیتان تورج دهقان‌زنگنه‌ کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حسین جهانی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنای استراتژیک تحول

  تحول گاه«تغییر از ساختارهای ماقبل مدرن»به«ساختار مدرن»معنا می‌شود.این همان راه‌حل ومقصود غربگرایان و رفرمیست‌های شبه‌مدرن ایرانی است. گاه تحول مفهومی بروکراتیک و گاه معنایی تکنوکراتیک دارد؛ گسترش تکنولوژیک و تغییر ساخت فنی و کاربرد فناوری و امکانات عقل‌افزاری و نه حاکمیت عقل نوری... .
     
تحول به سمت شالوده‌سازی
اما تحول کنونی، تغییری در مسیر ژرف‌ساخت فکری است؛ تحول به سمت شالوده‌سازی فقه اکبر و اصول عملیه برای رهایی از بحران جامعه پیرامونی و شبه‌مدرن. تحولی با اساسی وابسته به معرفت حقیقت ولایت است که هویت نظام ولایت فقیه به آن «جان» بسته است و آن آرمان فقاهت شیعی و اجتهاد کاربردی در حکمرانی که امام(ره) بنا نهاد و نه خودرأیی یا اجتهاد منزوی بی‌توجه به نیازهای حکومت اسلامی است؛ هدفی مقدس و مبین اسلام ناب و تحول با معنای ژرف قرآنی و روایی: حول حالنا الی احسن الحال است. و احسن الحال در معنای ناب اسلام زنده و تحول‌خواه چیزی نیست جز حال توحید و حال ولایت الهی و حال عشق و معرفت و عمل در محضر معبود و درک تجلی و تعیین یگانه دردانه حق متعال در هستی، در قلب و فکر و عمل عبادی یا اجتماعی که آن هم عبودیت است؛ تحول در حال یک فرد، یک نهاد، یک انقلاب، یک ملت، یعنی غرق در حال و تقرب به معصوم و معصومیت و عصمت خلیفه‌اللهی، بقیه‌اللهی، حال نوربخش برتر، نیرالاعظم، ولی‌عصر امام موعود، حی و حاضر، امام زمان (عج)‌ زیستن و رشد کردن و همه جمع می‌شود در جست‌وجوی راه فقه جعفری !
     
تحول رسانه میراث فقه ناب محمدی
تحول رسانه یعنی حیات صداوسیما در خدمت این معرفت و رفاقت و هدایت و فقاهت‌بودن و هدف‌های تربیتی آخرالزمانی انسان منتظر ظهور را و راه و کار مایه‌ خشنودی و پذیرش مولا و آقای منتظر، اباصالح، سرور همه بندگان صالح خدا(عج) را به اجرا درآوردن؛ نه با اجتهاد رأی، بلکه با میراث فقه ناب محمدی و امامان معصوم صلوات‌ا...علیهم.امروز روند تحول حال رسانه، یعنی حال رسانه مومن و باورمند به غیب و حساب و کتاب و اهل تزکیه، رسانه پاکیزه، رسانه آگاهی‌بخش و منتشرکننده علم نافع و دانشگاه تربیت ایمانی از اولین پله عمل به واجبات تا گسترش حال متقیان رشید و شاهدان و صالحان حمید و روسفید و حال انسان در جهاد اصغر و اکبر، حال رسانه منتظران، رسانه ظلم‌ستیزان، رسانه راستگویان، رسانه گریزان از دروغ و دغل و لغو و لعب و پلیدی و فحشا، رسانه آگاهی‌بخش، رسانه سلطه‌ستیز و پیشران ایستادگی برابر شیاطین کفر و نفاق، رسانه منضبط، عادل، آمر به معروف، ناهی از منکر، ضدتبعیض، صدای مظلومان و مستضعفان جهان، رسانه متقی و اهل ایمان. رسانه انقلابی و رسانه ضداستکبار جهانی و در خدمت قیام ربانی موعود، نه در حرف و لفاظی، بلکه در یک کلام رسانه عامل به هدایت قرآن و عترت و مراقب حلال و حرام خود که متکی بر فقه جعفری و فرمان‌پذیری از رهبر متقی‌اش ولی فقیه است. ساختاری اداری و فنی و مدیریتی‌اش پیشرو و شایسته نام و داعیه اسلامی است. ضد‌بلبشو و بی‌کنترلی و جهل و فساد و رانت‌خواری و آشفتگی و روابط ویژه‌خواری و حکمرانی سلبریتی‌های بی‌ایمان است که کارشان و قلب‌شان برده شیطان و خصم حقیقت انقلاب اسلامی است. البته این رسانه که پرمدعا نیست متکبر نیست، واقف است اگر مراقبه نکند هربار ممکن است نگاه شبه‌مدرن و نولیبرال و مقلد رسانه و موازین غرب بازگردد و نسبت به خیرخواهی و هشدار دلسوزان و نقد، مستبد نیست اما هوشیارانه اصل غرض و مرض دشمنان خدا و عصبانیت مفسدان را تشخیص می‌دهد. 
     
تحول رسانه، کابوس عده‌ای 
این تحول دراجتهاد کاربردی باید متکی بر فقه کاربردی امام‌خمینی‌(ره) باشد. باید والاترین فقها رهبرد فقهی، تحول فقهی این ژرف ساخت را به‌عهده گیرند. به بلایی و بحرانی اگر گرفتار آمده‌ایم از خود‌رایی است. ابتکار کل ساختارها از اقتصاد تا سیاست تا فرهنگ و رسانه به فقه زنده و رهبری فقهی ولی‌فقیه و اتاق موضوع‌شناسی و فتوای فقهی فقهای زبده و متحد و متخصص تنها راه نجات ماست در کل نهادها و در نهاد رسانه. جهل‌روبی و نفی خودرایی و بلبشو در اداره بانک‌ها و تجارت و صنعت و سیاست و فرهنگ و رسانه بدون فقاهت ولی‌فقیه و راه فقهی واجتهاد کاربردی امام و در حقیقت فقه پویای سنت محمدی و جعفری فقه امامیه و معصومانه وبارهبریت اصیل تبعیت اجتماعی وحکومتی ازفقه انتظار وراه روشن سمت‌گیری به‌سوی ظهور امام‌زمان(عج) ممکن نیست.حال کاملا دانسته می‌شود چرا این تحول رحمانی و امام زمانی و متکی بر قرآن و اهل‌بیت و خاندان وحی، در اصل فقه زنده و پیشران و حافظ نوامیس اسلام و گریزان از اباحه‌گرایی شبه‌مدرن و مقلد غرب و شرق، کابوس عده‌ای است. کدام عده و نیروها؟ سلطه‌جویان وقدرت‌های شیطانی وقدرت‌پرستان وچاکران شبه‌مدرنیست ورفرمیست‌گریزان ازفقه وسربازان استکبار مدرن. کسانی که سمت‌گیری‌شان انجام یافتن تکالیف اسلام در وسع ما در عصرغیبت نیست‌،ضد آرمان دینی و انقلاب اسلامی هستند. 
     
نشر آگاهی دینی در برابر بردگی تلویزیون
بی‌ایمان‌ها، غربگرایان، رانت‌خواران، امتیازطلبان، نهان‌روشان، اهل فساد در جامعه و در قوای حکومتی همه این نفوذی‌ها و نامحرمان و تحریف‌گران سرسپرده شیطان مدرن‌گرایی از این تحول انقلابی اسلام می‌هراسند. البته صاحبان منافع مافیایی و باندی در خود رسانه کوچک‌ترین نیروی مخالفند و معلوم است چرا باندهای مالی، پولی و بانکی و تجارت انگلی و تولید وابسته به غرب و جهان سرمایه‌سالار، در سطح کشور و قشر ممتاز دراز‌دست و منافع نامشروع و فرهنگ نامشروع غیردینی از تحول رسانه و تغییر نظام‌های گذشته، در مقیاس جهانی و ملی و فراتر از محدوده رسانه در سطح جهان و ایران از این تحول، سخت خشمگینند، زیرا این تحول به ریشه فساد زده است و از بردگی تلویزیون و تبلیغ فرهنگ نوکری غرب و تقلید و اشاعه کفر و مدرنیته فاسد رهیده و به نشر آگاهی دینی گرویده و راه تحول را در فقه می‌جوید و فقاهت می‌داند نه خودسری ضد‌ولایت‌فقیه و سیاست‌بازی و روشنفکری اباحه‌گرا و نقاب اصلاح‌طلبی که جا بر جا پای دین‌ستیزی گام به گام غرب و مدرنیته گذاشته و فردای ایران امروز غرب خواهد بود با آنان و بی‌ایمانی رفرمیست شبه‌مدرن‌شان .

چیدن دم ‌اذناب 
تجربه رمضان و نوروز گامی تعیین‌کننده و البته گام اول در این گسست از جهالت نولیبرالی و چیدن دم ‌اذناب شیطان بوده. و در جاهایی درخشان از آب درآمده، نظیر برنامه‌های مذهبی اخیر که البته در اول رشد است و فتح جهانی و دست‌کم جهان اسلام را باید در نظر داشته باشد و روح دین در رگ‌های مسلمانان بدمد‌ و در قلمروهایی مثل سریال‌ها ریل‌گذاری درست و راه اصلاح ضعف‌ها باز و گشوده است.باید به سریال‌های دین‌پرور و آموزنده زندگی براساس واجبات دینی فرصت رشد و کمال داد. تجربه یک‌قرنی نمایش سینمایی دنباله‌روی درام غربگرا و غیردینی در سینما و بیش از ۶۰ سال سریال‌سازی شبه‌مدرن و استفاده از پیشروان مدرن‌گرایی که در دهه ۵۰ به دایی‌جان‌ناپلئون‌سازی ختم شد را نباید با کار بچه‌های جبهه دین و انقلاب مقایسه کرد و از ضعف‌ها نومید شد. باید افتخار کرد سریال «رستگاری» به‌جای بی‌دینی، عالم غیب و حساب کتاب را جدی گرفته و در مردم زحمتکش یا مومنان آموزش تقوا و پایبندی به حق‌الناس و شرع مقدس را نشر می‌دهد و منبر امروزی تحرک‌یافته‌ای است که داراها را از غلتیدن در فریب دنیا انذار و هشدار می‌دهد. اجازه دهید کمی هم سریال‌سازی با نگرش متحول و دانایی دینی و شالوده فقه اکبر و ارزش‌های اخلاقی اسلام و ابلاغ معارف قرآن و عترت صورت گیرد. با بهبود ساختاری روزبه‌روز ضعف‌ها کمرنگ و قدرت بیان جذاب درخشان خواهد شد و دلیل دیگر عصبانیت کسانی که فکر می‌کردند تلویزیون را به نابودی کشانده‌اند همین ساختن سریال‌هایی است نظیر «هفت سر اژدها» که علی‌رغم ضعف‌هایی جدی در بیان که دارند تیشه به ریشه دشمنی با انقلاب اسلامی می‌زنند و رشد خواهند کرد. در کنار میرباقری و حاتمی‌کیا و بحرانی و نسل جوان که در جشنواره امسال درخشیدند و آثاری چون «گاندو» و رفع نواقص و معنابخشی‌های لغوستیز در «نون‌خ» و «زیرخاکی» و سالم‌سازی دیدگاهی «پایتخت» که به دره دیدگاه سکولاریستی و یاس‌انگیز سقوط کرده بود و درخشش «مهمانی» و اخلاق‌گرایی وآموزش آن و...حرکت بزرگ مردم‌سالاری دینی درخشان در سطح فتح‌الفتح جهانی محقق خواهد شد.
این آینده پیروزی جهانی رسانه‌ملی ما و روایت پیشرفته و جذاب دینی و انقلابی و دارای مخاطبان منطقه‌ای و جهانی است که غربگرایان و اربابان‌شان را دیوانه و مستأصل می‌کند.نباید ازنقددلسوزانه ساختاری ترسید.هرکاری برای رشد فیلمنامه و کارگردانی و ابداع و جذابیت پیام الهی در انواع برنامه‌ها با ژرف‌ساخت دینی باید انجام داد و این تحول و موفقیت‌های جذب اکثریت دیندار مردم است که استکباروبردگان فرعونیت عصروسلبریتی‌های طردشده وخائن راعصبانی کرده است. و صبح نزدیک است.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • رسانه‌های غربی به دنبال پنهان کردن شکست اسرائیل هستند
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • اطلاعیه ایران‌ایر برای عودت وجه بلیت پروازهای ابطالی
  • مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند
  • معنای استراتژیک تحول
  • رسانه صهیونیستی: بایدن از اسرائیل خواست به حمله ایران پاسخ ندهد