Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، احمد کرمی، رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز مهران امروز 23 مهر ماه در جلسه ستاد اربعین اظهار کرد: ۴۰۰ نیروی خدمات شهری به صورت داوطلبانه در حال انجام امور خدماتی، رفت و روب، نظافت و جمع آوری زباله از پل زائر تا پایانه مرزی مهران هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: در انجام فعالیت های خدماتی در محدوده شهر و مرز مهران، نیروهای اعزامی از شهرداری استان های معین ایلام همچون تبریز، تهران و اراک مشارکت و همکاری خوبی دارند البته همه تلاش ها معطوف به فراهم ساختن بهترین شرایط جهت تسهیل در عبور و مرور زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرمی با بیان اینکه با توجه به گرم بودن هوا تعدادی ماشین آب پاش در مسیر تردد زائران مستقر کرده ایم تا با پاشیدن آب شرایط را برای عبور زائران از یک مسیر خنک فراهم کنند، ادامه داد: همچنین سیستم آب پاش و خنک کننده نیز در مسیر عبور زائران از پایانه تا نقطه صفر مرزی نصب کرده ایم.
وی یادآور شدک مشارکت زائران و همچنین متولیان موکب ها با نیروهای خدمات شهری و دیگر دستگاه ها باعث شده تا روند تردد و خدمات رسانی به زائران در شرایط مطلوب در مرز مهران انجام شود و تاکنون مشکلی ایجاد نشده است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی مرز مهران اربعین 98 قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی

بی‌راه نیست که بگوییم نیت دست خالی نرفتن زائران از حرم سلطان خراسان سبب شد که خادمان رضوی در این سال‌ها با نوشیدنی دلچسبی در صحن‌ها از زائران پذیرایی کنند. حتماً شما هم وقتی خسته از کارهای روزانه یا تحمل رنج سفر، دو رکعت نماز زیارت خوانده‌اید و بعد از خواندن زیارت‌نامه‌ای سبکبال شده‌اید، دوست دارید گلویی تازه کنید و چه نوشیدنی بهتر از یک استکان چای داغ و خوش عطر آن هم با میزبانی بهترین بندگان خدا. حتی اگر اهل چای هم نباشید، شک نداریم که پاهایتان برای نوشیدن جرعه‌ای از خوان رحمت رضوی سست می‌شود. چای‌هایی که تهیه آن مثل گرفتن غذای حضرتی نیاز به طی مقدماتی ندارد. فقط کافی است چند دقیقه‌ای در کنار خیمه‌های سفید رنگ گوشه دنج یکی از صحن‌های کوثر، غدیر، باغ رضوان یا امام حسن مجتبی(ع) در چهار گوشه حرم مطهر، منتظر بمانید تا نوبت به شما شود و آرامش را سر بکشید.

این چایخانه‌ها روزانه پذیرای حضور زائران زیادی از شهرهای دور و نزدیک و همچنین مجاوران حضرت امام رضا(ع) هستند. در ادامه ویدیویی از حضور نجم‌الدین شریعتی مجری خوب یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون «سمت خدا» را می‌بینیم که مشغول ریختن چای و پذیرایی از زائران است.

زهره هاشمی

دیگر خبرها

  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!