Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از هیأت فوتبال استان، محمدرضا تقیون افزود: در مبایعه نامه باید همه چیز به صورت قطعی مشخص شود و در بحث واگذاری امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری تبریز به باشگاه علم و ادب تبریز شرط زمانی لحاظ شده که این ایراد قانونی داشته و ربطی به هیأت فوتبال استان ندارد.

وی گفت: در بحث انتقال امتیاز تیم دسته یک فوتبال شهرداری تبریز، به دلیل بدهی این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی و شکایت آنان به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که در این ارتباط بیشتر رای‌های صادره آن کمیته قطعی نیز شده، تاکنون نتوانسته‌اند از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بلامانع اخذ کنند و از سویی باشگاه علم و ادب تبریز تا بدین لحظه با باشگاه شهرداری تبریز تسویه حساب کامل مالی نکرده و هیأت فوتبال استان نیز هیچگونه مصالحه نامه‌ای در این ارتباط دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقیون اضافه کرد: با توجه به جمیع موارد اعلامی، باشگاه علم و ادب تبریز پس از تسویه حساب با باشگاه شهرداری و اخذ بلامانع از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون، می‌تواند نسبت به تغییر نام و اضافه کردن بازیکن اقدام کند و تمامی مسائل مطرح شده در فضای مجازی ربطی به هیأت فوتبال استان ندارد.

46

کد خبر 1311068

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران استان آذربایجان شرقی ترکیه سوریه کردهای سوریه اربعین روح الله زم ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین تیم ملی فوتبال ایران سپاه پاسداران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست

استاندار زنجان که در جلسه شورای اداری استان زنجان از سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواسته بود مشکلات آزادراه زنجان - تبریز را حل کند، باید به وی متذکر شد که این مشکلات با ورود مسئولان کشوری قابل حل است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ،‌ محسن افشارچی استاندار زنجان در حاشیه جلسه شورای اداری استان زنجان خطاب به سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مأموریت جدی شما این است که هرچه سریعتر تکلیف مالکیت و همینطور وضعیت آسفالت آزادراه زنجان - تبریز را مشخص کنید.

حال سوال از استاندار زنجان این است که موضوعی که سال‌های سال است که تکلیفش مشخص نشده و در چند سال اخیر حتی با ورود مقامات عالی رتبه کشوری، موضوع مالکیت آزادراه زنجان - تبریز مشخص نشده است،‌ چطور انتظار می‌رود یک مدیرکل استانی آن را حل کند؟

طی چند سال اخیر، مقامات کشوری بسیار تلاش کردند که مالکیت این آزادراه را از شرکت ملی آزادراه به سیستم دولتی منتقل کنند ولی با این که کشمکش‌های زیادی وجود داشته ولی فعلاً این موضوع محقق نشده است؛ حتی نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور نیز به این موضوع ورود کرده است.

ناگفته نماند که آبان ماه سال گذشته ، ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان زنجان به خبرنگار تسنیم گفته بود که اگر با همین وضعیت فعلی شرکت ملی آزادراه، مالکیت آزادراه زنجان - تبریز را به دولت بدهد ، قطعاً دولت با ضرر بیش از 3 هزار میلیارد تومانی مواجه می‌شود چرا که شرکت ملی آزادراه‌ها نخست باید وضعیت (آسفالت و سیستم روشنایی) این آزادراه را بهبود ببخشد و سپس به دولت واگذار کند.

از سوی دیگر آسفالت آزادراه زنجان - تبریز سال‌های سال است که وضعیت خوبی ندارد و دست‌‍اندازهای زیادی دارد به طوری که رانندگان و مسافران گلایه‌های زیادی از این وضعیت دارند. رانندگان معتقد هستند که دادستان زنجان باید به‌عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود کند. از سوی دیگر روکش آسفالت این آزادراه به مبالغ کلان ملی نیاز دارد و بودجه‌های استانی،‌ روکش همچین آزادراه بزرگی امکان‌پذیر نیست.

با تمام این تفاسیر، معلوم نیست استاندار زنجان چطور از یک مدیرکل جدید همچین انتظارات سنگینی دارد و مشخص است که گره مشکلات فوق‌الذکر باید توسط مسئولان عالی رتبه کشوری بازگشایی شود و حتی خود استاندار هم به تنهایی توانایی حل این مشکلات را ندارد.

گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم

به گزارش تسنیم،‌ اصغر اسماعیلی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان بود که 19 فروردین ماه با حکم داریوش امانی معاون وزیر راه ، به عنوان سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس