Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:27:12 GMT

واکنش توییتری محسن رضایی به دستگیری «زم»

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۵۸۷۸

واکنش توییتری محسن رضایی به دستگیری «زم»

محسن رضایی با انتشار توییت زیر به  دستگیری روح الله زم واکنش نشان داد و از عوامل اطلاعانی سپاه قدردانی کرد.   متن توییت وی را در زیر می‌خوانید: دستگیری زم از میان دیوارهای ضخیم مراقبت‌های اطلاعاتی جهان نشان داد که هیچ مجرمی نمی‌تواند از دستان امنیتی ایران فرار کند.
باید براین دستان بوسه زد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال روح الله زم محسن رضایی اطلاعات سپاه پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سال گذشته برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو امیدوارکننده تمام شد؛ هرچند این افراد نتوانستند به خودروی خود در موعد مقرر برسند اما دعوای ایران خودرو و سازمان استاندارد بر سر تولید خودروی پژو پارس با ورود ابراهیم رئیسی و مجوز ادامه تولید این خودرو پایان یافت.

براساس گزارش مهر، بر این اساس متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو امیدوار بودند که بالاخره خودروی مورد علاقه خود را دریافت کنند. با این وجود اعلام قیمت پژو پارس برای تکمیل وجه همه را شوک زده کرد.

قیمت پژو پارس ۱۵۰ میلیون تومان گران شد!

در بخشنامه جدید صادر شده توسط ایران خودرو، قیمت پژو پارس برای تکمیل وجه متقضیان سامانه یکپارچه خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد. این در حالی اسنت که قیمت پژو پارس در فروش‌های قبلی ۲۹۴ میلیون تومان بوده است.

بر این اساس در سال جاری این اولین محصول ایران خودرو است که مجوز افزایش قیمت گرفته و به نظر می‌رسد برای باقی محصولات خودروسازان نیز این اتفاق خواهد افتاد.

ایران خودرو منتظر افزایش قیمت بود؟!

در این شرایط برخی عنوان کرده بودند که ایران خودرو تعمدا تکمیل وجه متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو را به سال جدید موکول و پس از مجوز افزایش قیمت موکول کرده است. موضوعی که قویا از سوی این شرکت رد شده است. ایران خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده که در راستای مشتری مداری بارها برای متقاضیان شرایط جایگزین خودرو اعلام کرده تا بتوانند در موعد مقرر خودرو خریداری کنند.

واکنش وزیر صمت به قیمت پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو

در این میان عباس علی آبادی، وزیر صمت که امروز به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رفته بود در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

سامانه یکپارچه خودرو حذف می‌شود؟

یکی دیگر از مواردی که وزیر صمت مطرح کرد، آینده سامانه یکپارچه خودرو بود.

علی آبادی گفت: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم و مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه خودرو قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر به سمتی می‌رویم که اساساً دغدغه خودرو را از دوش مردم برداریم و مردم مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند.

به نظر می‌رسد که با قائله ای که در خصوص پژو پارس شکل گرفته، وزارت صمت بیش از گذشته اراده لازم برای حذف سامانه یکپارچه خودرو را بدست آورده است.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898361

دیگر خبرها

  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از تذکر برادرانه تا حمایت دلسوزانه!
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه پیشنهاد ازدواجش به رابعه اسکویی | عکس
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد