Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه چینی به آمریکایی‌ها هشدار داد: موشک بالستیک هسته‌ای جدیدی که اخیراً در رژه نظامی بزرگ چین از آن رونمایی شد، قادر است بزرگترین شهر آمریکا را کاملاً ویران کند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری چینی‌زبان «Sina» به نقل از کارشناسان نظامی گزارش داد موشک بالستیک «دی‌اف-۴۱» که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را دارد، قادر است ظرف مدت ۳۰ دقیقه مسافت چین تا آمریکا را پیموده و شهر نیویورک یعنی پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا را با خاک یکسان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: این موشکِ اتمی ۳۰ دقیقه‌ای به آمریکا می‌رسد

موشک بالستیک هسته‌ای دی‌اف-۴۱ که روز اول اکتبر (۱۰ مهر) در جریان رژه نظامی به مناسبی هفتادمین سالروز تأسیس جمهوری خلق چین (آغاز حاکمیت حزب کمونیست در چین) از آن رونمایی شد، با بردی بیش از ۱۴ هزار کیلومتر دوربردترین موشک هسته‌ای جهان به شمار می‌رود و قادر است به‌طور همزمان ۱۰ کلاهک هسته‌ای جداشونده را حمل کند.

به گفته کارشناسان نظامی چین، این موشک از تجهیزات خاصی برای عبور از سامانه‌های دفاع موشکی برخوردار است و به همین دلیل مقابله با آن ریسک زیادی را برای طرف مقابل به دنبال دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن چین موشک هسته ای امریکا نیویورک کلاهک هسته ای حزب کمونیست جمهوری خلق چین آمریکا شهر نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

به گزارش جام جم آنلاین، براساس ادعای گارد ساحلی ژاپن، احتمالا کره شمالی یک موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده که البته سقوط کرده است.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی ان‌اچ‌کی ژاپن، این موشک پس از هفت دقیقه در خارج از منطقه ویژه اقتصادی توکیو سقوط کرد.

این چهارمین باری است که کره شمالی در سال جاری موشک بالستیک پرتاب می‌کند. پیونگ‌یانگ آخرین بار دوم آوریل دست به شلیک موشک بالستیک زد. در آن برهه، خبرگزاری مرکزی کره شمالی از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک مافوق صوت میان‌برد «هوآسونگ-۱۶بی» خبر داد.

همچنین ارتش کره جنوبی نیز مدعی شد که کره شمالی امروز «چندین» موشک بالستیک به سمت ساحل شرقی این کشور شلیک کرده است.

پیشتر رسانه‌های رسمی کره شمالی روز شنبه اعلام کردند که این کشور در تازه‌ترین آزمایش‌های تسلیحاتی خود یک کلاهک جدید طراحی‌شده برای موشک‌های کروز و یک موشک ضدهوایی جدید را با موفقیت آزمایش کرده است.

دیگر خبرها

  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • قمار جنگ اسرائیل و ایران
  • ببینید | موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند!
  • موشک‌های بالستیک ایران توانستند با عبور از سپر دفاعی اسرائیل را هدف قرار دهند! + فیلم
  • کلاهک‌هایی که موجب حیرت آمریکا و اسرائیل شد
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • بی‌بی‌سی: حمله بی‌سابقه ایران از نظر نظامی- اطلاعاتی پُر اهمیت است
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا