Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ملازینلی بعدازظهر سه شنبه در نشستی خبری اظهار داشت: امسال هفتمین دوره المپیاد ورزشی در محلات شهر جهانی یزد برگزار می شود که پیش بینی می شود بیش از ۱۰ هزار نفر در این المپیاد حضور پیدا کنند.

وی افزود: این المپیاد در ۳۱ رشته برای بانوان و ۳۲ رشته برای آقایان برگزار می شود و در مجموع ۱۶۷ رویداد بزرگ ورزشی در درون محلات یزد اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملازینلی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۶ هزار نفر برای شرکت در المپیاد ورزشی محلات یزد ثبت نام کردند، عنوان کرد: پیش بینی می شود با توجه به افزوده شدن ۱۲ رشته ورزشی در المپیاد هفتم، امسال آمار شرکت کنندگان از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر اینکه ورزش باید به یک عادت در میان اعضای خانواده تبدیل شود، افزود: مشارکت عمومی مردم، ارتقاء نشاط و سلامت اجتماعی و نهادینه سازی ورزش در جامعه به ویژه برای بانوان از اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی است.

وی یادآور شد: این رویداد ورزشی در طول مدت برگزاری در ۲۹ مکان ورزشی در محلات شهر یزد از جمله پارکها، مکانهای عمومی، مجموعه های ورزشی و ... انجام خواهد شد.

ملازینلی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این المپیاد عنوان کرد: در برگزاری این المپیاد ۱۶ کمیته در ۲۰ کارگروه ۱۸۰ نفر را به کار گرفته اند.

وی تصریح کرد: قرار است در این المپیاد هزار و ۱۳۲ مدال بین شرکت کنندگان توزیع شود که این تعداد مدال برای المپیاد درون محله ای قابل توجه است.

ملازینلی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این المپیاد در روز ۹ آبان ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود و برگزاری مسابقات تا ۲۹ آذرماه ادامه دارد.

کد خبر 4748017

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرداری يزد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر «لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر» در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان آذربایجان غربی برگزار و داوری می شود.

او اضافه کرد: در این زمینه معیار و ترازی که تعیین و ابلاغ شده است در واقع مراکز و آموزشگاه‌های تحت پوشش را متناسب با آن به سمت تولید آثار فاخر در چارچوب‌های گوناگون سوق می‌دهد و براساس همین معیارها، وقتی سنجش آثار و مقایسه آنها با یکدیگر انجام بشود، امیدواریم این روند سبب شود که هنرآموزان، هنرمندان و هنرجویان رشته‌های مختلف، سطح دانشی و اجرایی شان را به سطح بهترین‌های این المپیاد نزدیک کنند.

نوروزی گفت: اما کارکرد دیگر این المپیاد نمایش توانمندی مجموعه‌های آموزشی در تربیت نسل هنری است، همین که المپیاد به آوردگاهی بزرگ در سطح ملی برای نشان دادن استعدادها، خلاقیت‌ها و توان علمی و فنی هنرمندان، هنرجویان، مربیان، مدرسان آموزشگاه‌ها و هنرستان‌های هنر تبدیل می‌شود در نهایت منجر به ارتقاء کیفی آموزش و دیده شدن آنها در فضایی گسترده خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از تجربه‌های پیشکسوتان نیز در این مورد امری ضروری است، گفت: تا جایی که اطلاع دارم این مهم از سوی شورای سیاستگذاری نخستین المپیاد ملی اموزش هنر در استان آذربایجان غربی مورد توجه قرار گرفته و از توانمندی این عزیزان بهره‌مند است.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲