Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به آخرین وضعیت مرجع تقلید شیعیان گفت: وضعیت عمومی ایشان خوب است و روبه بهبودی هستند. ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

ترابعلی دولتمند رئیس دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به آخرین وضعیت مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: وضعیت عمومی ایشان خوب است و روبه بهبودی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روند درمان مرجع تقلید شیعیان رضایت بخش است،امیدواریم تا دو سه روز آینده از بیمارستان مرخص شوند.

رئیس دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: پزشکان گفتند که زودتر هم می‌توان معظم له را مرخص کرد ولی برای اطمینان بیشتر تا دو روز آینده مرخص می شوند.

آیت الله نوری همدانی با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردآیت الله مکارم شیرازی: وقوع تخلفات کلان سبب بدبینی مردم می‌شودرئیس ستاد کل نیروهای مسلح با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کرد

به گزارش تسنیم،آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان از روز گذشته به دلیل توصیه پزشکان و به‌منظور تکمیل روند درمان دریکی از بیمارستان‌های تهران بستری‌شده است.

مقام معظم رهبری، آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه، جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام قرائتی و حجت‌الاسلام ذوالنور و شمار دیگری از شخصیت ها و مقامات کشوری با حضور در بیمارستان از آیت الله مکارم شیرازی عیادت کردند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و اظهار کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا ۴۰ روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج عنوان کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی، فلسفه حضور بعثه‌های مراجع در حج را خدمت‌رسانی به حجاج دانست و گفت: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها اظهار کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

منبع: فارس

کد خبر 745763

دیگر خبرها

  • دریافت مالیات باید عادلانه باشد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیاندیشند
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان