Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یورونیوز، ان. اچ. کی، رسانهٔ ملی ژاپن به نقل از مقام‌های این کشور همچنین از ناپدید شدن ۱۵ نفر در این طوفان خبر داد و تعداد مجروحان را نیز ۲۰۰ نفر ذکر کرد.

نیروهای امداد همچنان در تلاش برای پیدا کردن افراد گم شده در این طوفان هستند.

طوفان هاگی‌بیس باعث بارش باران‌های شدید در مناطق مختلف ژاپن شد که بر اثر آن ۲۰۰ رودخانه طغیان کرد و در برخی مناطق ژاپن سیل جاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق نوشته ان. اچ. کی بیش از ۱۰ هزار خانه بر اثر سیل آسیب دیده است.

استان فوکوشیما در شمال شرقی ژاپن از جمله مناطقی است که بر اثر این طوفان آسیب‌های زیادی دید. دست‌کم ۲۵ نفر در این استان کشته شدند و یک نفر نیز مفقود است. بخش بزرگی از این خسارت به دلیل سرریز شدن رودخانه و عبور شدید آب از مناطق پر جمعیت عنوان شده است.

طبق گزارش رسانه‌های ژاپن، اغلب قربانیان در فوکوشیما افراد سالمند هستند.

یکی از ساکنان فوکوشیما می‌گوید: «ما نمی‌توانیم از سرویس بهداشتی استفاده کنیم، دسترسی به آب نوشیدنی نداریم و فروشگاه‌ها بسته شده‌اند. بنابراین دچار مشکل هستیم. »

یکی دیگر از ساکنان این استان نیز می‌گوید: «خانه‌ای که سال‌ها در آن زندگی می‌کردم ویران شد. وقتی از پناهگاه به خانه برگشتم متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است و نمی‌توانستم جلوی اشک‌هایم را بگیریم. »

طوفان و بارش شدید باران همچنین باعث ایجاد حدود ۱۴۰ مورد رانش زمین در سراسر ژاپن شده است. در استان گونما نیز چهار نفر بر اثر این طوفان کشته شدند.

همچنان ۳۵ هزار خانه بدون برق هستند و ۱۳۰ هزار خانه نیز از صبح سه‌شنبه دسترسی به آب آشامیدنی ندارند و هنوز مقام‌های کشور درباره اینکه چه زمانی آب و برق وصل خواهد شد اطلاع رسانی نکرده‌اند.

کد خبر 459074 برچسب‌ها ژاپن حوادث جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ژاپن حوادث جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 کشته بر اثر سیل و فرو ریختن سقف منازل در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، دفتر مطبوعاتی ریاست اطلاعات و فرهنگ استان هلمند امروز اعلام کرد: شب گذشته بر اثر جاری شدن سیل در شهرستان «کجکی» استان هلمند، یک خانه مسکونی به صورت کامل تخریب شد و هفت عضو خانواده ساکن در این منزل کشته شدند.
همچنین براثر فروریختن سقف یک خانه مسکونی در شهرستان «گرشک» استان هلمند دو عضو خانواده کشته شدند و یکی از آنها زخمی شد.
دفترمطبوعاتی استانداری بامیان نیز امروز اعلام کرد: براثر بارش شدید باران، سقف یک خانه مسکونی در مرکز بامیان فروریخت و سه عضو این خانواده جان خود را از دست دادند. قربانیان این رویداد، دو زن و یک مرد هستند.
بیشتر استان‌های افغانستان در ده روز گذشته صحنه بارش شدید باران و شماری از استان‌های این کشور نیز شاهد جاری شدن سیل بود که تلفات زیادی برجای گذاشت.
قبل از رویدادی هلمند و بامیان، وزارت رسیدگی به حوادث افغانستان شمار تلفات سیل در روز‌های گذشته را هفتاد نفر و تعداد مجروحان را نزدیک به شصت نفر اعلام کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ببینید | طوفان در خانه عنکبوت
  • طوفان در خانه عنکبوت - کوچ اجباری
  • طوفان در خانه عنکبوت - هابسورا
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن
  • ۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • ۱۲ کشته بر اثر سیل و فرو ریختن سقف منازل در افغانستان
  • 12 کشته بر اثر سیل و فرو ریختن سقف منازل در افغانستان