Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: هفت هزار و ۱۴۲ تن شامل چهار هزار و ۲۵۴ نگهدارنده و معتاد به مواد مخدر و ۲ هزار و ۸۸۸ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده از ابتدای سالجاری تا ۲۲ مهر امسال در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ هادی قزوینه روز سه شنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان اظهار داشت: با تلاش کمیته مقابله با عرضه استان همدان، در حوزه اطلاعاتی، عملیاتی و قضایی در بسته ای روبروی کمیته مقابله ایجاد نشده و همکاری نهادهای مسئول با این کمیته مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۷۷۸ طرح موضوعی در حوزه مبارزه با موادمخدر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرا شده که ۴۹۶ طرح از این تعداد شامل جمع آوری معتادان و برخورد با خرده فروشان است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اضافه کرد: همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان ۲۵۲ طرح در جاده های مواصلاتی اجرا و ۳۰ طرح مقابله با کشت شاهدانه و خشخاش عملیاتی شد.

سرهنگ قزوینه گفت: مجموع عملیات هایی که در حوزه مواد مخدر توسط تمامی دستگاه های انتظامی و اطلاعاتی در سالجاری صورت گرفته ۶ هزار و ۶۹۲ عملیات بوده که با رشد ۱۹ درصدی در این حوزه مواجه هستیم.

وی ادامه داد: ۲۲ عملیات مشترک فرا استانی انجام دادیم که این عملیات ها یک رویکرد پیش دستانه برای ضربه زدن به شبکه ها و باندهای فعال در خارج از استان است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان توقیف ۵۸ دستگاه خودرو ، ۲۷ دستگاه موتورسیکلت و کشف ۱۰ قبضه اسلحه جنگی را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این حوزه برشمرد.

سرهنگ قزوینه ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا ۲۲ مهر امسال ۴۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان منهدم و سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی افزود: بیشترین میزان کشفیات شامل تریاک با یک هزار ۳۰۰ کیلوگرم، گل با حدود یک تن، هرویین ۱۰۳ کیلوگرم و شیشه ۳۵ کیلوگرم است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان تاکید کرد: گل به عنوان تهدید جدید جای خود را در بازار مصرف، تهیه و توزیع باز کرده است و کشف حدود یک تن گل زنگ خطر جدی است.

سرهنگ قزوینه اضافه کرد: قاچاق و جابجایی گل روند رو به رشدی داشته است اما با این وجود در همدان کشت این نوع ماده روانگردان را نداشتیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت که زنی موادفروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابه‌جایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت، اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن موادفروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 845210 منبع: فارس برچسب‌ها موتور و موتور سوار خبر مهم تریاک مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی