Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال فرقانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اهدای ۱۰۹ جلد کتاب به کتابخانه روستای انجلیه ابراهیم شمالی اظهار داشت: تاکنون ۲ واحد از واحدهای مشارکتی در روستای سونج به بهره برداری رسید و واحدهای دیگر نیز ۶۰ درصد رشد فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر واحدهای مشارکتی ۱۵ واحد مسکونی دیگر نیز از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال احداث است و  ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرقانی اظهار داشت: برای احداث و خرید مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۳۰۰ میلیون ریال هم به عنوان تسهیلات  کم بهره پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ دانش‌آموز بی بضاعت تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بانه هستند، گفت: امسال به کمک خیرین شهرستان ۳۳۰ بسته نوشت افزار هر کدام به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در بین این افراد دانش توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان بانه افزود: در ماه مبارک رمضان امسال یکی از خیرین ۲۲ دستگاه یخچال به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به کمیته امداد اهدا کرد که در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

وی اظهار داشت: با تایید  شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه سبد کالای ۱۸۰خانواده که کودکان زیر پنج سال آنها با سوء تغذیه مواجه هستند هر ماه تامین می شود و لوازم و تجهیزات پزشکی ۶۳ بیمار زمین گیر نیز تامین شده است.

 فرقانی گفت: امسال در جشن عاطفه ها در ۲ مرحله ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک های مردمی با همکاری اداره آموزش و پرورش بانه جمع آوری شده که به دانش اموزان پرداخت شده است .

هشت درصد مردم شهرستان بانه شامل حدود پنج هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و هر ماه ۱۴ میلیارد ریال مستمری کمک معیشتی به نیازمندان پرداخت می کنند.

شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت د ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۴۶۹ / ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی ره بانه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افطاری با فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حس افطاری کردن با این فرزندان قابل بیان نیست و این یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که کمیته امداد هر ساله انجام می‌دهد.

مالک رحمتی افزود: حضور در کنار ایتام فضای معنوی به افطاری ما می‌بخشد و امروز یکی از روز‌های نادر در زندگی من بود.

وی گفت: امیدواریم با دعای این عزیزان بتوانیم به مقام والای بندگی و عبودیت نائل شویم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز گفت: بمناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تعدادی از ایتام کلانشهر تبریز افطار را میزبان استاندار محترم هستند.

غلامعلی ملامهدی ضمن قدردانی از ترتیب دادن این فضای باصفا افزود: روح معنوی در سراسر این مراسم افطاری حاکم بود و از خیرین عزیز دعوت می‌کنم تا نسبت به ایتام بیش از پیش اهتمام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است