Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@11:10:18 GMT

ظریف خواستار پایان تهاجم ترکیه به سوریه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۶۵۰۸

ظریف خواستار پایان تهاجم ترکیه به سوریه شد

وزیر امور خارجه کشورمان خواستار توقف تهاجم به شمال سوریه از سوی ارتش ترکیه براساس توافق آدنا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر خواستار توقف تهاجم به شمال سوریه از سوی ارتش ترکیه براساس توافق آدنا شد.

وی در توئیتر نوشت: «در حال حاضر ضرورت دارد که بر اساس توافق آدانا (ADANA) به تهاجم به سوریه پایان داده شده و تمامی نگرانی ها رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال ضرورت دارد که اصول اساسی JUS IN BELLO (قوانین مربوط به آغاز جنگ) کاملاً رعایت شود، به این معنی که بین غیرنظامیان و جنگجویان تمایز قائل شده و از تحمیل رنج های غیرضروری جلوگیری شود.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت بازدارندگی ایران مانع تهاجم دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اقتدار و قدرت نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور، گفت: اقتدار نیروهای مسلح را جدا از اینکه مردم فهیم ایران می‌دانند و تجربه کرده‌اند، دشمنان ما بیش از مردم ما نسبت به این مسئله اگاهی دارند.

وی افزود: اگر قدرت بازدارندگی ما بالا نبود در این صورت لحظه‌ای دشمنان برای هجوم به ایران اسلامی تأمل نمی‌کردند لذا به میزانی قدرتمند هستیم که دشمنان ایران اسلامی آن را درک کرده‌ و این قدرت روزبه‌روز هم در حال بالندگی و گسترش است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این اقتدار ارزشمند به سبب فدا شدن خون شهدای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: فلسفه وجودی نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور است لذا در صورت هرگونه تهدید مرزها یک درس بسیار بزرگی به دشمنان جمهوری اسلامی خواهند داد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قدرت بازدارندگی ایران مانع تهاجم دشمنان است
  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه