Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@16:34:24 GMT

کشته شدن سارق مسلح در درگیری با پلیس زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۶۶۶۵

کشته شدن سارق مسلح در درگیری با پلیس زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: درگیری مسلحانه سارقان خودرو با تکاوران پلیس شهرستان زاهدان منجر به هلاکت یکی از سارقان و کشف خودروی سرقتی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شب گذشته، برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با چهار نفر سرنشین با سد کردن راه یک دستگاه نیسان آبی رنگ و تهدید راننده با اسلحه گرم خودروی مذکور را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از شیوه، شگردها و فناوری‌های نوین خودروی نیسان را که به همراه پژو ۴۰۵ در مسیر زاهدان به خاش در حال تردد بود شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران خودروهای مذکور را تحت تعقیب قرار داده و در حوالی پاسگاه «جون آباد» شهرستان زاهدان به رانندگان این خودروها دستور ایست دادند.

سردار قنبری اظهارداشت: خودروها بدون توجه به دستور ایست به سرعت خود افزوده و به طرف ماموران تیراندازی کردند که با واکنش پلیس مواجه شدند.

وی بیان کرد: در ادامه این تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه خودروی پژو با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شد اما ماموران سرانجام خودروی نیسان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به هلاکت سارق خودروی نیسان گفت: در بازرسی بدنی از این سارق یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۷ فشنگ کشف شد.

وی با اشاره به اینکه دستگیری سایر سارقان متواری در دستور کار پلیس قرار دارد افزود: پلیس با سارقانی که با انجام سرقت‌های خشن و مسلحانه امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق زورگیر در شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سرهنگ علیرضا شائینی در تشریح این خبر بیان داشت در پی وقوع سرقت به عنف راننده آژانس در شاهرود که در آن ساری با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده بود ماموران کلانتری ۱۳ البرز شناسایی و دستگیری سارق را در اولویت کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت سارق شدند اضافه کرد تیمی از ماموران کلانتری طی یک عملیات ضربتی در کمتر از ۴۸ ساعت سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ شائینی تصریح کرد ضمن اعتراف متهم به زورگیری پرونده تکمیل و همراه وی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است از شهروندان خواست اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل انتظامی را به سرعت از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898519

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه