Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود سلطانی فر گفت: اهانت هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و منشور المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد. تاریخ انتشار: 23:20 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۲۱۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان،وزیر ورزش و جوانان گفت: اهانت هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و منشور المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود سلطانی فر در واکنش به اهانت  هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین هنگام نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران گفت:  مراتب اعتراص رسمی ایران به اهانت های صورت گرفته هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی مقابل بحرین در کوتاهترین زمان ممکن  از طریق فدراسیون  فوتبال  به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و از طریق  کمیته ملی المپیک به خاطر نقض منشور المپیک برای احترام  سرود ملی یک کشور به کمیته بین المللی المپیک  اعلام و پیگیری های لازم برای برخورد قانونی و اعمال مجازات های لازم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: توهین هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و کمیته بین المللی المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بحرین سرود ملی فیفا کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مجید جلالی برای فیفا درخصوص طرح توسعه فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا با برگزاری دوره‌ای وبینارهای خود با کشورهای عضو در خصوص آخرین وضعیت توسعه و پیشرفت فوتبال که با حضور مسؤولان هر یک از فدراسیون‌ها برگزار می‌شود اطلاعات لازم را به روز رسانی می‌کند.

در این جلسه مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت به همراه علی تارقلی‌زاده سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون با مدیران ارشد تحقیق و توسعه فیفا گفتگو داشتند.

صحبت‌های مطرح شده بین آنها در هفت محور بود که به برنامه‌های جاری و آتی فدراسیون فوتبال ارتباط داشت.

جلالی در این جلسه به تشریح آخرین وضعیت کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون پرداخت که در حال بسترسازی مناسب و حرفه‌ای برای تمامی رده‌های فوتبال و بخش‌های مختلف آن است. همچنین طرح مربوط به فوتبال خیابانی که از سوی فیفا در حال پیگیری است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در حال حاضر برنامه‌های فشرده‌ای در این زمینه در کمیته توسعه و پیشرفت طراحی شده که با کمک یکی از شرکت‌های صاحب سبک در حال اجرا است.

رییس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران برنامه‌های بلندمدت فوتبال پایه در کشور را با تعیین اهداف مربوط تا ۱۴۱۴ هجری شمسی بیان کرد و آن‌ها را شرح داد. همچنین درباره آخرین وضعیت تیم‌های ملی در سطح پایه نیز بحث و تبادل نظر شد تا مدیران فیفا نیز در جریان اقدام‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف مرتبط با پیشرفت فوتبال در فدراسیون جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند.

کد خبر 6082954

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی دوم جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند
  • جنبش‌های ضد المپیک در فرانسه فعال شدند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری جلسه فنی تیم ملی ایران برای بازی با بحرین
  • بازیکنان تیم ملی در جلسه فنی وحید شمسایی (عکس)
  • جلسه فنی تیم ملی ایران برای بازی با بحرین برگزار شد
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا
  • توضیحات مجید جلالی برای فیفا درخصوص طرح توسعه فوتبال ایران
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان