Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:32:08 GMT

چهار تیزپای قم در راه اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۶۹۲۵

چهار تیزپای قم در راه اردوی تیم ملی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرامعلی رضایی،رئیس هیئت دوومیدانی استان قم اظهار کرد: نفراتی که محصول استعدادیابی هیئت دوومیدانی استان قم از رده‌های سنی پایه هستند و در سال‌های اخیر افتخارات و موفقیت‌های متعددی از میادین مختلف برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند، اکنون نماینده قم در اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تشکلی اردوی تیم‌های ملی دوومیدانی جوانان، افزود: مرحله دوم اردوی آماده‌سازی برترین دختران و پسران دوومیدانی‌کار رده سنی جوانان ایران از اول آبان ماه به مدت سه هفته به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و چهار نماینده قم نیز در آن حضور می‌یابند.

رئیس هیئت دوومیدانی  قم اضافه کرد: بر اساس مصوبه سازمان تیم‌های ملی، این اردو‌ها در پنج مرحله از اول هر ماه به مدت ۲۱ روز تا پایان اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت و از قم علی قاسم‌بابایی، مهدی رضایی، امیر مقدمی و سیدعلی حسینی در کنار دیگر نفرات دعوت شده به اردو می‌روند.

او ابراز کرد: علاوه بر برگزاری این اردوها، برترین‌ها در قالب یک تیم در مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور به میدان می‌روند تا عملکرد آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس با برگزاری مسابقات انتخابی در سال ۱۳۹۸ و ارزیابی‌های نهایی، ترکیب اصلی تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران برای مسابقات برون‌مرزی سال ۲۰۲۰ مشخص شود.

رضایی که مسوولیت کمیته پایه فدراسیون دوومیدانی را بر عهده دارد و سرمربی تیم‌های پایه کشورمان در چندین دوره مسابقات جهانی و آسیایی بوده، عنوان کرد: دوومیدانی‌کاران استان‌های تهران، قم، فارس، کردستان، همدان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل، زنجان، گلستان، لرستان و ایلام در این اردو برای رسیدن به سهمیه تیم‌های ملی دختران و پسران اعزامی به مسابقات برون‌مرزی سال آینده تلاش می‌کنند.

منبع فارس

انتهای پیام/ش

اردوی آماده‌سازی دوومیدانی تیم ملی جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوو میدانی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پارسایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تیم ملی هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد سال جاری برگزار شود.

وی بیان داشت: این اردو تا هفتم اردیبهشت به میزبانی استان تهران برپا می‌شود.

پارسایی اظهار داشت: ماهان دولتخواه، بنیامین خداوردیان، امیر حسین کرمی، مهرشاد دانشی، روح الله عادلخانی، احمدرضا آرام، شش بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

کد خبر 6085382

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند